Vraag
Alle reacties
Ik geloof dat ik het niet helemaal begrijp. De balk is duidelijk dikker dan de inwendige hoogte in het profiel. Dan moet je de balk terugschaven. Wat is verder het doel met de balk in het profiel?
28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...
Helder, ik heb de maten genomen die geadviseerd wordt en dacht dat ik iets vekeerd deed. Ik zal de hoeken schaven. Bedankt
Doel is de staander te verstevigen, daar komt een kozijn tegenaan.hesselbeertje schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 19:04:
Ik geloof dat ik het niet helemaal begrijp. De balk is duidelijk dikker dan de inwendige hoogte in het profiel. Dan moet je de balk terugschaven. Wat is verder het doel met de balk in het profiel?
Ik zou me vooral afvragen of dat nodig is. Een C van 100mm die aan beide zijden bekleed is met gips (of met hout+gips) is stevig zat om een binnendeurkozijn tegen te zetten. Het kozijn biedt zelf ook veel stijfheid. Waarom zou je met metalstud gaan werken en daar vervolgens hout in gaan maken? Dan kun je toch veel sneller een HSB wand zetten.bazuin99 schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 19:13:
[...]
Doel is de staander te verstevigen, daar komt een kozijn tegenaan.
28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...
:strip_exif()/f/image/ZpmIjrBCcsDqexqohLWiHhVM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jL2zNA9lRZPB0YnifFgqK5Tj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/03Y3Ljkvl8zjbtpKAylR96lD.jpg?f=fotoalbum_large)