Bestelling gedeeltelijk geleverd, geen contact meer

Pagina: 1
Acties:

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
tldr:
- Bedrijf claimt: voor 23:00 besteld morgen in huis, elke dag behalve zondag. Alles op (en in) eigen voorraad.
- Na enkele dagen navraag: bestelling komt in tweeen: morgen (maandag) én overmorgen (dinsdag)
- 1 dag later (Dinsdag) ontvang ik verzendbevestiging van complete bestelling
- 1 dag daarna (Woensdag) ontvang ik slechts de helft van de bestelling.
Sindsdien neemt het bedrijf niet op en reageert niet meer op mijn berichten van woensdag en vandaag (donderdag), in hun systeem staat complete order als verzonden.

Hoe ga ik nu verder?

------

Hallo,

Altijd gehoopt mij niet hier te melden met een topic maar bij dezen helaas toch.
Vorige week op een website besteld
- Quookerkraan
- Combi+ reservoir
- Energieverdeler
- Verlengset.

De website ziet er netjes uit, overal reviews zien er ook goed uit (tot dat je daadwerkelijk door klikt op platformen) en ze adverteren met elke dag voor 23:00 besteld is volgende dag in huis. (Nou je voelt het al aankomen :9 )

Maandag nog geen track en trace ontvangen dus telefonisch contact gezocht. Telefonisch kon ze mij niet helpen maar ik zou worden teruggebeld. Dat werd uiteindelijk een appje met daarin:
De quookerset wordt vandaag verzonden alleen de energieverdeler en verlengset worden morgen (dinsdag) verzonden. Prima dacht ik.
Dinsdagochtend nog geen track en trace.. weer contact toen kreeg ik een dpd link met daarin dat dpd wacht op het aanleveren van het pakket. Nouja goed, even afwachten en inderdaad woensdag is de quookerset ontvangen alleen de energieverdeler en verlengset nog niet.
Nu komt waarom ik mij zorgen begin te maken:
Op de verzendpagina van het bedrijf zelf staat dat alles in het pakket zit met een dpd link. Deze dpd link gaat naar het pakket dat ik heb ontvangen, op de pakbon daarin staan echter alleen maar het reservoir en de kraan. Enkel deze 2 zaten ook in het pakken. Contact opgenomen met het bedrijf, zowel gisteren als vandaag en waar eerder heel snel werd gereageerd komt nu gewoon helemaal geen enkele reactie meer.

Erg blij dat in elk geval het duurste geleverd is, maar ik mis nog ongeveer 150 euro waarde.

En ja, ik realiseer mij dat ik best wat geduldiger mag zijn, maar:

- na verder onderzoek blijken heel veel recensies exact hierover te gaan met lang niet allemaal een positief einde.
- Het gaat om een eenmanszaak op een huisadres. (Waar op hetzelfde adres meerdere eenmanszaken en bv's geregistreerd staan, ook historische zaken welke niet meer actief zijn, ik kan niet zien of dat om faillissementen gaat)
- het DPD pakket komt uit een fullfillmentcenter (Dus de organisatie is een dozenschuiver)

Dus ik wil graag weten wat mijn volgende stappen kunnen zijn en welke termijnen ik daar bij kan hanteren.

Ik heb eventueel rechtsbijstand (maar die zullen bij dit bedrag gewoon uitkeren verwacht ik) en ik heb vooral een pesthekel aan bedrijven die zo te werk gaan.

edit: tldr bovenaan toegevoegd.
Ik ben redelijk klaar met het bedrijf, ook na alle reviews en 't wordt een principe kwestie naast het feit dat ik de kraan daadwerkelijk nodig heb, daarom bestel ik bij een bedrijf dat aangeeft alles op voorraad te hebben en voor 23:00 besteld, morgen in huis. Enkele dagen vertraging kon, maar nu is dat einde wel in zicht.

[ Voor 16% gewijzigd door MisterEagle op 17-09-2026 19:40 ]

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:43
Zet eens een timeline neer, dat leest wat makkelijker. Ik denk dat je inderaad wat te ongeduldig bent en de (meestal) goede administratie van de grote bedrijven verwacht.

• MisterEagle
  • Nu online
Zal ik later vandaag een de pc even doen!

Ik ga vooral over de zeik omdat ze/hij maandag vraagt om ordernummer, erin kijkt en al bepaalde toezeggingen doet. (Transparantie hou ik wel van!)
Maar geen van die toezeggingen is daadwerkelijk gerealiseerd. En nu staat op hun systeem de order als afgehandeld, maar in het pakket (en op de pakbon) zit geen complete bestelling. Sindsdien krijg ik geen enkele reactie meer terwijl dat voorheen wel heel vlot ging.

En, ik vind er iets van als je overal zegt elke dag voor 23.00 besteld morgen in huis én alles op eigen voorraad, terwijl dat duidelijk niet het geval is.

[ Voor 14% gewijzigd door MisterEagle op 17-09-2026 17:30 ]

• MisterEagle
  • Nu online
kleine kick binnen 24u (sorry mod, stap zo in de auto en ben pas zondag weer thuis) maar aanvulling en als ik die er gewoon inzet denk ik dat de pagina niet naar boven komt en niet meer wordt gelezen.

Op de website staat bij klachten ook de mogelijkheid via webwinkelkeur een geschil in te dienen want daar zijn ze bij aangesloten, echter andersom zoeken op webwinkelkeur is deze organisatie niet te vinden bij de leden. Wel een (oude) B.V. van hetzelfde adres met enkel 1 score van 1 ster.

Vandaag is tot op heden het bedrijf ook onbereikbaar en reageert niet op mijn inmiddels dagelijkse bericht.

ik zou maandag graag verdere stappen zetten maar ik weet op dit moment niet wat de logische volgende stap is.

edit: hahaha nu ik op persoonlijke titel beste meneer aanspreek krijg ik een 'geautomatiseerd' standaardbericht over wat wel en niet via het whatsappkanaal kan plaats vinden. Ik zal nog even de screenshots proberen hier erin te plaatsen

de screenshots:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvfHieN0AshQCM45uQoYcTH2AWU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KBLMou6EQXptRYFYb34YMd4x.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6eoW35bApD42U7JDCj31kHgrjKo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U8BpTfIT4gRa9meb0SlRQL8s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lLPb4rbMJL0O9yLCUhG4ijoe8Ms=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TgotM3DXbxjv70UtkUX4AUXQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FErDkFG9DjuvWZdBwDgUUDaVIrg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W6ubBsxmmLc2XuDGSMatK6CX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6vAOLfHHEMSyhuiKbt2ro_oewc4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0elO3DMC3ibYDNTDoyBSO3QT.jpg?f=fotoalbum_large

Inmiddels via whatsapp begrepen dat in gebrekestelling de volgende stap is. to be continued?

[ Voor 76% gewijzigd door MisterEagle op 18-09-2026 16:28 ]