Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Verwijderd
Ik heb zelf een Compaq Deskpro 5150, en heb presies hetzelfde ding in mijn sysconf staan. het heeft er altijd gestaan, en doet gewoon helemaal nix !
Het is nutteloos, echt !
ik heb ook vanalles geprobeerd, maar er is nix uit te krijgen.
Het is nutteloos, echt !
ik heb ook vanalles geprobeerd, maar er is nix uit te krijgen.
Verwijderd
ik heb een compaq deskpro 6000, en die thermal sensor staat er bij mij ook. wat het doet ?????????? 
en kan er ook niks over vinden.
mischien heb je nog een extra stukje hardware ervoor nodig, maar dan is het raar dat het er niet al standaard inzit.
en kan er ook niks over vinden.
mischien heb je nog een extra stukje hardware ervoor nodig, maar dan is het raar dat het er niet al standaard inzit.
Je hebt daarvoor "Compaq Insight Manager" nodig. Die kan je vast wel downloaden.
Deze tool kan SNNP verkeer genereren over de werkstations zodat werkstation storingen op een centrale site gemonitord kan worden (met bijvoorbeeld HP openview).
Deze tool kan SNNP verkeer genereren over de werkstations zodat werkstation storingen op een centrale site gemonitord kan worden (met bijvoorbeeld HP openview).
Ik heb er ook ooit een tropic over gehad hiero, je kan er niks mee doen, maar er is wel netwerksoftware die ervoor zorgt dat de server bij 'fouten' in kan grijpen, dus als iets te heet word, of de fan uitvalt.
Pagina: 1