One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Hmm... Enige manier om die kabels zodanig te gebruiken dat de HDDs normaal zitten, is de kabel in een s-vorm te houden. Dus masterdrive boven, slave onder.Op zaterdag 22 september 2001 12:20 schreef Phantom_ het volgende:
Ken je niet de kabel omdraaien
Maar dan heb ik dus absoluut niks aan een langer kabel en het is vreselijk om de rest van m'n comp te verbinden
Met een bigtower, haalt de lengte dat truukje helaas niet....
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
kijk eff bij regenboog : http://www.regenboog.nl en dan in de shop ze hebben kabels van 90 cm
Ik meende dat je een hoek van 90 graden moest aanhouden. Hij mag dus plat, op zn kant en ondersteboven.
Theoretisch zou het zo moeten zijn dat het warmer wordt dan normaal geplaatst toch?
Printplaat boven, platters onderaan, warmte stijgt op.....
En tja.. vind het eigenlijk wel vreemd dat die kabels zo gemaakt zijn....
Printplaat boven, platters onderaan, warmte stijgt op.....
En tja.. vind het eigenlijk wel vreemd dat die kabels zo gemaakt zijn....
of je neemt een mes en je snijd de uitstulpingen eraf
probleem ook opgelost
overigens zit mijn 1 van mijn hd's ook op zijn kop (ruimte probleempje) en die heeft daar al een jaar lang geen problemen mee.
probleem ook opgelost
overigens zit mijn 1 van mijn hd's ook op zijn kop (ruimte probleempje) en die heeft daar al een jaar lang geen problemen mee.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Had ik ook ooit gedaan voor m'n oude pcOp zaterdag 22 september 2001 12:43 schreef heuveltje het volgende:
of je neemt een mes en je snijd de uitstulpingen eraf
probleem ook opgelost
Maar die uitstulpingen zijn zeer moeiljk weg te snijden, en je riskeert de kans dat je doorschiet en ook nog eens een paar draden wegsneijdt, dag... kabel van 20 piek....
Pagina: 1