Op zondag 23 september 2001 22:09 schreef mradem het volgende:
[..]
Precies gewoon terugbrengen en een tegoedbon vragen. Zijn ze verplicht. Kan je daarna gewoon 2 games erbij nemen. Lijkt mij toch wel een leuk vooruitzicht.
Tenzij het bij de Makro valt onder computerapparatuur en dan mag het niet geruild worden. Of valt een spelcomputer niet onder computer apparatuur?
Dit staat in hun gerantievoorwaarden:
Artikelen kunnen binnen 14 dagen worden geruild of teruggebracht. Daarvoor zijn nodig: de originele factuur, een niet-ingevuld garantiebewijs, het artikel zelf, ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking. Niet geruild kunnen worden: artikelen die per meter worden verkocht, gloeilampen, pc's, geluid-, beeld- en informatiedragers, artikelen die op basis van hygiënische overwegingen niet meer kunnen worden verkocht, aan uiterste houdbaarheid gebonden artikelen, gekoelde en diepgevroren foodproducten, speciaal bestelde artikelen en matrassen. Afgeprijsde artikelen worden niet geruild en/of gecrediteerd.
Ik twijfel eigenlijk een beetje over het feit of je een playstion een computer kunt noemen, anders breng ik hem terug, vraag een tegoedbon en koop hem opnew bij de prijsdaling.