PS2 eind deze maand 699,-

Pagina: 1
Acties:

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Uit betrouwbare bron hebben we vernomen dat SCEE de prijs van de PlayStation2 drastisch wil verlagen. De PS2 is in de meeste winkels nog te koop voor zo'n 950 piek. Eind deze maand zou de prijs verlaagd worden naar HFL699.

Dit is natuurlijk goed nieuws voor de mensen die de ps2 niet wilde kopen omdat hij zo duur was. 699,- is toch al een stuk beter vind ik (hoewel mijn ps2 gewoon 1100 koste).

Verwijderd

Als je wilt, kijk maar eens bij www.nedgame.nl
Ik heb hem daar gisteren in de winkel (Groningen) zien staan voor FL 689,--
Het GT3 pack is dan honderd gulden duurder...

Volgens mij gaat deze prijsverlaging een hoop mensen "over de streep trekken"... De PS2 is iig nu een stuk interessanter geworden!

Verwijderd

Heb hem gisteren van mijn pa gekregen :)

Verwijderd

Wat hebben wij toch gave vaders...ik heb hem ook van hem gekregen. Lijp, dingetje.

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 12:31 schreef mechwarrior het volgende:
Wat hebben wij toch gave vaders...ik heb hem ook van hem gekregen. Lijp, dingetje.
Klopt echt vette games en zo

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:40
Lijkt me opzich wel lache ja zo'n ps2, al was het alleen maar omdat er op de PC de laatste tijd geen 1 fatsoenlijk racespel te vinden is :(

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 12:49 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Lijkt me opzich wel lache ja zo'n ps2, al was het alleen maar omdat er op de PC de laatste tijd geen 1 fatsoenlijk racespel te vinden is :(
Klopt ik koop strax GTA3 voor de ps2

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 08:17
hmmm nice :)
is trouwens de PS2 gekraakt net als in de tijd van de Dreamcast?

• mradem
Op zaterdag 22 september 2001 13:02 schreef RelaXXinG het volgende:
hmmm nice :)
is trouwens de PS2 gekraakt net als in de tijd van de Dreamcast?
Je bedoelt dat je gekopieerde spellen kan spelen?

In dat geval ja. er komt deze week de NEO 4 chip uit die schijnt goed te worden.

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 22:40
Maar hoe zit dat dan? Passen de PS2 spellen dan ook op een cd? Hoe groot zijn die spellen gemiddeld?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op zaterdag 22 september 2001 13:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Maar hoe zit dat dan? Passen de PS2 spellen dan ook op een cd? Hoe groot zijn die spellen gemiddeld?
Dat ligt er helemaal aan. De eerste games (Smuggler's Run etcetera) passen op normale CD's. Voor andere games heb je toch echt een DVD-R nodig.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Neelon
  • Laatst online: 07-02 15:56

Neelon

FOR PONY!!!

Op zaterdag 22 september 2001 13:01 schreef Qorne het volgende:

[..]

Fout, ik koop straks de PSX2 voor GT3. Echt onwijs goed racespel.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
700 piek is netjes :) .. nu begin ik er wel over na te denken er 1 te halen, ik mis me Dreamcast.

PC Specs

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 14:27 schreef Bomberman het volgende:
700 piek is netjes :) .. nu begin ik er wel over na te denken er 1 te halen, ik mis me Dreamcast.
Dr**mcast? :r

;)

Maar ik speel toch alleen maar UT en CS nu, dus waarom zou ik een PS2 kopen? Bovendien heb ik het geld er toch niet voor (over) ;)

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 15:25 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Dr**mcast? :r

;)

Maar ik speel toch alleen maar UT en CS nu, dus waarom zou ik een PS2 kopen? Bovendien heb ik het geld er toch niet voor (over) ;)
Wat is er mis met dreamcast? Altijd nog een lekker dingetje hoor...
Ik ga de PS2 wel halen als'ie deze prijs houdt, En dan zeker met GT3 en dan maar w88 op Final Fantasy 10 en Metal Gear solid 2... :9~

Verwijderd

Ik heb al een PS2 een paar maandje s en hij is gewoon vet cool lekker scheuren met GT3 En knallen met Resident EVIL :)

greetz 3endje

Verwijderd

looks like the end of the PS2..

als ze nu al de prijs enorm omlaaghalen..

• Bomberman
Op zaterdag 22 september 2001 16:16 schreef WouteRF het volgende:

:? .. vreemde redenering. Ze moeten gewoon kunnen concurreren met de nieuwe consoles die uit gaan komen en dat gaat niet met een prijs van duizend piek.

PC Specs

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-02 16:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

-3 oninzichtvol...
Wat is dat nou voor kromme redenering. :?

PS2 goedkoper >> meer verkocht >> meer spellen verkocht (de winstmakers) >> meer geld naar Sony...

En echt wel dat ze meer op die spellen verdienen dan ze inleveren op die PS2 prijs hoor... Dat hardware goedkoper wordt is gewoon een normaal verschijnsel :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
Op zaterdag 22 september 2001 13:01 schreef Qorne het volgende:

[..]

Ik download hem later wel voor de pc

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 15:31 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Wat is er mis met dreamcast? Altijd nog een lekker dingetje hoor...
Ik ga de PS2 wel halen als'ie deze prijs houdt, En dan zeker met GT3 en dan maar w88 op Final Fantasy 10 en Metal Gear solid 2... :9~
Dreamcast = een beetje dood...

Maar jah sommige mensen zweren nog steeds bij een Nintendo 8-bit dus laat ik daar maar niet over beginnen, dan krijg ik een hele flamewar over me heen ;)

Verwijderd

Heej, da's inderdaad niet duur meer (naja nog steeds veel te duur voor eem computer waarmee je niets kunt dan games en DVD) maar toch, het zal voor veel console mensjes toch wel een goede reden kunnen zijn nu wel zo'n kreng te kopen.

Verwijderd

Ik download hem later wel voor de pc
Hahahahahhahaha, GTA3 voor de PC?!?! HAHAHAHAHAHHA

• Wimo.
  • Laatst online: 00:46

Wimo.

Shake and Bake!

Op zaterdag 22 september 2001 17:49 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Maar jah sommige mensen zweren nog steeds bij een Nintendo 8-bit dus laat ik daar maar niet over beginnen, dan krijg ik een hele flamewar over me heen ;)
klopt.. de spellen zijn dood :) Maar er zijn zo'n 300 spellen voor waar MINSTEN 40 vette games bij zitten :9~

Verwijderd

Jij snapt geloof ik niet helemaal hoe console-wars gaan... 13 december Metal Gear Solid 2. Ik heb net ff een Super Scart Cable gehaald (of zo) en GT3 is nu nog gelikter. :)

Verwijderd

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

NEEEEEEEEEEEE!!! ARGGGHHHHHHHHH !!!!!

Ik had 'm deze maand nog voor NFL 1100,- gehaald. GVD!!!

• ubermaestro
  • Laatst online: 01-11-2025
Op zaterdag 22 september 2001 18:08 schreef Kremez het volgende:

[..]

Hahahahahhahaha, GTA3 voor de PC?!?! HAHAHAHAHAHHA
Doe niet niet zo grappig: http://www.gamers.nl/nieuws.php?ID=9182
GTA3 zou dit jaar nog moeten uitkomen voor PC en PS2. Om alvast in de stemming te komen en als bezigheidstherapie kan je langs de officiele GTA3 pagina gaan.

Verwijderd

GTA3 komt dit jaar echt nog niet uit voor de PC hoor. Kijk maar op alle sites (behalve gamers.nl)... IGN heeft nog niets iets over GTA3 op de PC, dusseh...

Verwijderd

Euhm.. oops, las et iets te snel :o

Dacht dat et over GT3 ging....

Maar idd, de pc versie komt nog lang niet uit.

• Markuzi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Hmmm, 699,- dat komt toch wel in de buurt van wat ik ervoor wil betalen...

Hoe lang schatten jullie dat het duurt voordat ie rond de 500,-- kost.

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:59

Fisico

by Fabian

prijsverlaging doen ze meestal na een poosje als de verkopen wat teruglopen en de eerste gebruikers hem hebben, wordt nu tijd voor de trendvolgers en die willen een lagere prijs.

dit is ongeveer wat ik er voor over zou hebben dus komt mooi uit, en dat zo dichtbij mij verjaardag en stage dus zowel geld als heel erg veel tijd.

volgende prijsverlaging na de kerst gok ik.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• mradem
Op zaterdag 22 september 2001 19:04 schreef Markuzi het volgende:
Hmmm, 699,- dat komt toch wel in de buurt van wat ik ervoor wil betalen...

Hoe lang schatten jullie dat het duurt voordat ie rond de 500,-- kost.
Ik denk dat hij weer in prijs daalt als de GC en X-box naar ons komt.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Denk dat de Xbox het heeeeeel moeilijk gaat krijgen zo, de GAMECUBE wordt nog wel een tikkie goedkoper dan die F699,- verwacht ik en die heeft toch een vaste aanhang. Goede zet van Sony iig en prettig voor de console liefhebber :) Wel enorm k*t voor diegene die er net meer dan 1000 piek voor hebben neergelegd :(

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-02 14:26

markvt

Peppi Cola

Op zaterdag 22 september 2001 17:49 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

ik zweer bij een sega 8-bit :)
anyways hoe is het met de DVD afspeel shit voor de ps2, moet je dan extra stuff kopen of nie ?
en wat speelt ie ?
regiovrij te fixen ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 21:54 schreef markvt het volgende:
ik zweer bij een sega 8-bit :)
anyways hoe is het met de DVD afspeel shit voor de ps2, moet je dan extra stuff kopen of nie ?
en wat speelt ie ?
regiovrij te fixen ?
PS2-DVD kwaliteit is net zo goed als andere dvd-spelers, al zijn er mensen die beweren van niet, maar ik heb zelf ook een dure Panasonic DVD-speler, en das dezelfde kwaliteit hoor... Je kan hem regiovrij maken (MOD-chip) en natuurlijk hoef je daar nix voor bij te kopen.

Verwijderd

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

heb hem vandaag bij de makro gekocht voor 950.

Zou je het verschil terug kunnen vragen ?

JEeez dit suks

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 22 september 2001 22:13 schreef MeXeS het volgende:

JEeez dit suks
Lullig... vooral omdat het al de 23ste is vandaag.... denk niet dat je het verschil terug kunt krijgen... ;(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
hmm had hem gekocht in november vorig jaar voor 1099piek, dus heb 400piek meer betaald en heb hem al 11mnd, dus er gaat 36piek per mnd af van die ding voor het consument.. is een leuke afschrijving :)

• Speedy
  • Laatst online: 16:05
Op zaterdag 22 september 2001 18:19 schreef Single Guy het volgende:

En nog 1 hier :( :r

Vorige week hele tijd GT3 zitten spelen en ervan overtuigd dat die game wel een investering van 1250 waard was (memcard en standaard erbij :)), en nu gaat tie 300 piek omlaag .... erg erg erg zuur en GT3 speelt ineens een stuk minder :(

Ow en voor mensen die twijfelen over kopen nu die 799 kost, doen GT3 is echt zwaar top, alleen teveel betalen suckt :r

Flickr | Lego collectie

• Markuzi
  • Laatst online: 25-02-2025
Op zaterdag 22 september 2001 22:13 schreef MeXeS het volgende:

JEeez dit suks
Ik denk eigenlijk wel dat je het verschil terug kunt krijgen. Meestal kan dat gewoon binnen de ruilperiode. Ik zou het iig proberen...

Verwijderd

Hmmz

2e hands PS2 + extra joypad + memorycard + gt3 + tekken tag tournament + xsquad voor 1000 piek

is dat nog steeds een goede deal nu?

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 18:19 schreef Single Guy het volgende:

Nee ikke dan.. had hem al gehad sinds 24 novem (toen ie uitkwam) Ik had de PS2 gekocht (1150) een extra controller (60) een memcard (100) een PSX memcard (40 - moest hem kopen.. want kwam later achter dat je geen PSX savefiles kon saven op een PS2 memcard :( :( - )en een 1 spel.. Tekken (150) Nah.. kom je wel op een hele aardig bedrag terecht.. ach ja.. was wel de moeite waard *D

• Speedy
Op zondag 23 september 2001 19:01 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Hmmz

2e hands PS2 + extra joypad + memorycard + gt3 + tekken tag tournament + xsquad voor 1000 piek

is dat nog steeds een goede deal nu?
Ik persoonlijk zou het niet doen, GT3 rulez, Tekken is misschien leuk voor even maar dat soort games speel ik heel kort en dat X-Squad leek mij niet veel aan. En je hebt een nieuwe PS2 met garantie, memcard, 2e joypad en GT3 straks voor 1000 piek.
Dus alleen doen als jij die 2 spellen echt vet vindt (denk dat Tekken binnenkort wel Platinum wordt) en die PS2 vrij jong is.

Flickr | Lego collectie

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-02 22:23
twijfel of ik nog zal wachten op de xbox, gc wordt het iig niet...

Vooral de trailer van DoA 3 is enorm cool, erg veel spellen op de xbox zien er goed uit, en voor de ps2 heb je nog weinig behalve ssx ofzow (wat ook nog schijnt mee te vallen) en red faction (is wel leuk maar niet da bomb) en gt3 boeit me niet (racen hou ik niet echt van, is wel leuk voor mn broertjes) gta 3 lijkt me uiteraard wel een echte topper worden, maar die komt ook op de pc (net als red faction nu al is), en mgs 2 lijkt me ook leuk worden (eerste deel was ook leuk op de pc) voor de rest zou ik niet weten wat dur op dat machientje komt

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 21:55
700 piek en binnenkort Tekken 4 : Dat wordt weer ouderwets smullen ;).

Ik wilde toch ook een DVD speler gaan kopen, so why not get the best of both worlds!

• Copycat
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Voor iedereen die net een PS2 heeft gekocht.
1.Je kunt het verschil binnen een bepaalde tijd terugvorderen,zijn ze verplicht.
2.je zit nog binnen de ruilperiode maar ze geven geen geld terug,vraag je gewoon een tegoedbon en koop je straks een met een paar extra games :9

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• mradem
Op zondag 23 september 2001 21:58 schreef Copycat het volgende:
1.Je kunt het verschil binnen een bepaalde tijd terugvorderen,zijn ze verplicht.
2.je zit nog binnen de ruilperiode maar ze geven geen geld terug,vraag je gewoon een tegoedbon en koop je straks een met een paar extra games :9
Precies gewoon terugbrengen en een tegoedbon vragen. Zijn ze verplicht. Kan je daarna gewoon 2 games erbij nemen. Lijkt mij toch wel een leuk vooruitzicht.

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
1.Je kunt het verschil binnen een bepaalde tijd terugvorderen,zijn ze verplicht
Kun je dit 's uitleggen ?? Snap er niks van, als jij een apparaat koopt voor een bedrag, en een week later wordt hij 300 piek goedkoper, dan kan je mij niet vertellen dat iedereen terug kan gaan om 300 piek terug te eisen

Of begrijp ik 't verkeerd :?

Verder denk ik dat ik er van de week ook 1 ga halen, deze prijsverlaging trekt me wel over de streep.. Zijn er wel goede singleplayer spellen voor ?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 20:43 schreef SilverAkira het volgende:

[..]

Nee ikke dan.. had hem al gehad sinds 24 novem (toen ie uitkwam) Ik had de PS2 gekocht (1150) een extra controller (60) een memcard (100) een PSX memcard (40 - moest hem kopen.. want kwam later achter dat je geen PSX savefiles kon saven op een PS2 memcard :( :( - )en een 1 spel.. Tekken (150) Nah.. kom je wel op een hele aardig bedrag terecht.. ach ja.. was wel de moeite waard *D
Jij hebt 'm sinds the launch. Ik heb 'm dus net VOOR de prijsverlaging gekocht :( :r

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 23 september 2001 21:58 schreef Copycat het volgende:

2....vraag je gewoon een tegoedbon ....
ze zijn niet verplicht een tegoed bon tegeven maar je kan het wel voor iets anders ruilen....

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• AIKANE
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Op zaterdag 22 september 2001 21:59 schreef 007 het volgende:

[..]

PS2-DVD kwaliteit is net zo goed als andere dvd-spelers, al zijn er mensen die beweren van niet, maar ik heb zelf ook een dure Panasonic DVD-speler, en das dezelfde kwaliteit hoor... Je kan hem regiovrij maken (MOD-chip) en natuurlijk hoef je daar nix voor bij te kopen.
Mag ik daar een (kleine) kanttekening bij maken...

Ik ben in bezit van een Philips TV en die heeft geen 16:9 functie. Is normaal niet erg, mijn DVD speler schakeld automatisch op deze stand.
Maar de PS2 doet dat niet. En om steeds van die anamorph hoofdjes (lang gerekte mensjes, in normaal nederlands) te zien is niet altijd even leuk.

Weet iemand misschien hoe dit op te lossen is? :?

What the heart requires may never be understood by the mind!

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 15:05 schreef AIKANE het volgende:
Misschien lukt dat wel met een afstandsbediening voor PS2-DVD... Ik heb een JVC breedbeeld en heb dat probleem niet hoor, maar volgens mij snap ik je probleem ook niet helemaal. Heb je nou een breedbeeld of een 4:3?

Verwijderd

Op zondag 23 september 2001 22:09 schreef mradem het volgende:

[..]

Precies gewoon terugbrengen en een tegoedbon vragen. Zijn ze verplicht. Kan je daarna gewoon 2 games erbij nemen. Lijkt mij toch wel een leuk vooruitzicht.
Tenzij het bij de Makro valt onder computerapparatuur en dan mag het niet geruild worden. Of valt een spelcomputer niet onder computer apparatuur?

Dit staat in hun gerantievoorwaarden:

Artikelen kunnen binnen 14 dagen worden geruild of teruggebracht. Daarvoor zijn nodig: de originele factuur, een niet-ingevuld garantiebewijs, het artikel zelf, ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking. Niet geruild kunnen worden: artikelen die per meter worden verkocht, gloeilampen, pc's, geluid-, beeld- en informatiedragers, artikelen die op basis van hygiënische overwegingen niet meer kunnen worden verkocht, aan uiterste houdbaarheid gebonden artikelen, gekoelde en diepgevroren foodproducten, speciaal bestelde artikelen en matrassen. Afgeprijsde artikelen worden niet geruild en/of gecrediteerd.

Ik twijfel eigenlijk een beetje over het feit of je een playstion een computer kunt noemen, anders breng ik hem terug, vraag een tegoedbon en koop hem opnew bij de prijsdaling.

Verwijderd

wel aardig prijsje..maarm de games zijn nog altijd flut.
behalve GT3

Verwijderd

Ach dat geld heb ik er niet eens voor over... De GC en de XBOX lurken over de horizon... >:)

• Speedy
Ben is langs mijn verkoper geweest, en kon fluiten naar me geld (fluiten my ass). Zal morgen Sony Nederland is proberen, misschien dat die met wat zinnigs komen :(

Flickr | Lego collectie

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op maandag 24 september 2001 16:13 schreef 007 het volgende:

[..]

Misschien lukt dat wel met een afstandsbediening voor PS2-DVD... Ik heb een JVC breedbeeld en heb dat probleem niet hoor, maar volgens mij snap ik je probleem ook niet helemaal. Heb je nou een breedbeeld of een 4:3?
4:3

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 19:08 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ben is langs mijn verkoper geweest, en kon fluiten naar me geld (fluiten my ass). Zal morgen Sony Nederland is proberen, misschien dat die met wat zinnigs komen :(
Toch klote, heb je niet de grootste dildo uitgezocht, met een nog sterker verhaal :?

• Speedy
:)

verhalen zijn niet me sterkste kant helaas :(

Flickr | Lego collectie

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op maandag 24 september 2001 15:05 schreef AIKANE het volgende:

[..]

Mag ik daar een (kleine) kanttekening bij maken...

Ik ben in bezit van een Philips TV en die heeft geen 16:9 functie. Is normaal niet erg, mijn DVD speler schakeld automatisch op deze stand.
Maar de PS2 doet dat niet. En om steeds van die anamorph hoofdjes (lang gerekte mensjes, in normaal nederlands) te zien is niet altijd even leuk.

Ben er inmiddels uit... 't is een bug in de PS2, maar is te verhelpen via een andere manier...

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 22:51 schreef TAG_Speedy het volgende:
:)

verhalen zijn niet me sterkste kant helaas :(
offtopic:
Stuur je een betere onderhandelaar. Als het mij niet luk probeer ik dat ook :). Ken nog veel brutalere dan ik, komt dus wel goed uit.

Zag dat iemand het over GTA 3 had, maar is die al uit dan :?

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
pfffffffff...

voor die prijs had ik hem al met kerstmis gewoon orgineel met aankoops bewijs :9

maar dan uit duidsland

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Iedere winkelier heeft een 8 (of meer.. weet het niet precies meer) dagen no question omruil of geld terug garantie. Wettelijk verplicht.

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-02 20:42

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op zaterdag 22 september 2001 13:07 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Metal Gear Solid 2 is 430MB :) Ik mis alleen nog 1 file van 20MB, dus zeg zo'n 500MB uitgepakt.

Ik heb trouwens geen PS2, maar ik zou hem zo kopen met GT3 :9~, als ik er het geld voor had.

Dan maar MGS2 opde emulator proberen, maar ik denk helaas niet dat het gaat werken.

Met één of twee andere spellen werkte de emulator trouwens wel, dus kom niet aan met die zeik van: "een PS2 emulator bestaat niet!"

• Copycat
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op maandag 24 september 2001 16:32 schreef MeXeS het volgende:

[..]

Tenzij het bij de Makro valt onder computerapparatuur en dan mag het niet geruild worden. Of valt een spelcomputer niet onder computer apparatuur?

Dit staat in hun gerantievoorwaarden:

Artikelen kunnen binnen 14 dagen worden geruild of teruggebracht. Daarvoor zijn nodig: de originele factuur, een niet-ingevuld garantiebewijs, het artikel zelf, ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking. Niet geruild kunnen worden:artikelen die per meter worden verkocht, gloeilampen, pc's, geluid-, beeld- en informatiedragers, artikelen die op basis van hygiënische overwegingen niet meer kunnen worden verkocht, aan uiterste houdbaarheid gebonden artikelen, gekoelde en diepgevroren foodproducten, speciaal bestelde artikelen en matrassen. Afgeprijsde artikelen worden niet geruild en/of gecrediteerd.

Ik twijfel eigenlijk een beetje over het feit of je een playstion een computer kunt noemen, anders breng ik hem terug, vraag een tegoedbon en koop hem opnew bij de prijsdaling.
:? ff 15 meter PC bestellen

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Verwijderd

redenen om ps2 te kopen:
700 piek
Gt3
Twisted metal black
cool boarders 2001
Nog meer om toe te voegen?

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-02 17:11

Steffie

Opaque

Op woensdag 26 september 2001 18:58 schreef handige_harrie het volgende:
Metal Gear Solid 2 is 430MB :) Ik mis alleen nog 1 file van 20MB, dus zeg zo'n 500MB uitgepakt.
Sure, de demo wel jah ;)

Volgens KCEJ was de demo nog niet 1/25 van het spel, dus reken maar op een volle DVD en misschien wel meer.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

VAC :
Final Fantasy X!!!!!!!!!!!!!

• AIKANE

AIKANE

Grrrrr

Op woensdag 26 september 2001 20:36 schreef Vertex het volgende:

[..]

Akkoord!!

Daar heb ik mijn PS2-tje in elk geval voor aangeschaft (naast GT3 en MGS2).

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 26 september 2001 20:36 schreef Vertex het volgende:

[..]

YOU SAID THE MAGIC WORD :9~

whoeaaa

ik ga voor dat spel 100% een PS2 kopen!

al is het alleen maar voor dat spel :)

Verwijderd

wanneer word hij dan officieel 699 ?

• Bomberman
Op donderdag 27 september 2001 00:10 schreef RastaMan het volgende:
wanneer word hij dan officieel 699 ?
Vrijdag

PC Specs

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:49

Asphyxion

I am, therefor I think

Op woensdag 26 september 2001 20:15 schreef VAC het volgende:
redenen om ps2 te kopen:
700 piek
Gt3
Twisted metal black
cool boarders 2001
DVD speler

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

TheDjasp

het wordt toch niks

Ja, was al van plan een DVD speler van rond de 800 te gaan kopen. Sla ik nu dus gewoon 2 vliegen in 1 klap.

(Ik ben nou precies zoiemand waarom ze deze actie doen :) :) )

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 00:50 schreef Bomberman het volgende:

[..]

Vrijdag
mooi zo :+

Verwijderd

Granturismo 3 here i come!!!!!!!!!!

ik hoop aleen wel dat het dooie middel punt met een race stuurtje beter af te stellen is,want dat suckte bij gt2

• Bomberman
Ik zit nog steeds te twijfelen, 799,- met GT3 is ZO verleidelijk :D .

PC Specs

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Op vrijdag 28 september 2001 18:26 schreef Bomberman het volgende:
Vergeet 100 piek voor een mem. card niet!!!

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 18:26 schreef Bomberman het volgende:
Ik hoop dat je tijd genoeg hebt voor een verslaving als GT3. >:)

Verwijderd

wel nep dat je appart een mem-card moet kope want toen ik mn psx kocht zat er gewoon een mem-card bij, maarja who gives a |=|_|(|< want.... WTISTED METAL 4 WOOOHOOOOOO

• Bomberman
Op vrijdag 28 september 2001 19:31 schreef Ares het volgende:

[..]

Vergeet 100 piek voor een mem. card niet!!!
Ow dat wist ik dus niet. Dan komt er nog 70,- bij voor een extra controller, 100,- voor een AV-kabel en 100,- voor een memcard. Uche, ff over nadenken!

PC Specs

Verwijderd

maar je kan je "oude" controllers van de psx ook gebruike en neem aan ook de scart kabels dus dat zal geen prob zijn, maar kan je ook je oude mem-card in de ps2 proppe?

• Bomberman
Op vrijdag 28 september 2001 20:02 schreef VAC het volgende:
maar je kan je "oude" controllers van de psx ook gebruike en neem aan ook de scart kabels dus dat zal geen prob zijn, maar kan je ook je oude mem-card in de ps2 proppe?
Ik heb gelezen van niet.

In mijn vorige post moet AV-kabel trouwens 50,- zijn, geen 100,- .

PC Specs

Verwijderd

:( matig maarja TWISTED METAL 4 !! ! ! !

• Solosmots
  • Laatst online: 07-02 08:47
Zit dur geen cable bij?????
Dat zou wel erg nep zijn..

Verwijderd

ja waarom moet je andere kabel kopen ?? zit toch gewoon bij???

• Bomberman
Misschien idd niet nodig .. ik ging ff uit van DC, die kabel die erbij zat was behoorlijk flut. Een (aparte) scartkabel hielp een hoop qua beeldkwaliteit.

PC Specs

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:47

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Op vrijdag 28 september 2001 21:45 schreef Bomberman het volgende:
Misschien idd niet nodig .. ik ging ff uit van DC, die kabel die erbij zat was behoorlijk flut. Een (aparte) scartkabel hielp een hoop qua beeldkwaliteit.
Yep, die originele kabel is kut. |:( Dus gebruik gewoon de scartkabel van de PS1, want die past perfect. Heb ik hier thuis ook gewoon aangesloten.

PSN-id: Chrasher

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op vrijdag 28 september 2001 20:04 schreef Bomberman het volgende:

[..]

Ik heb gelezen van niet.

In mijn vorige post moet AV-kabel trouwens 50,- zijn, geen 100,- .
Je kunt je PSX-mem cards gebruiken voor PSX spellen die je op je PS2 speelt (dit MOET zelfs), voor PS2 spellen MOET je een PS2 mem. card hebbuh...

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 11:42 schreef Chrasher het volgende:

Yep, die originele kabel is kut. |:( Dus gebruik gewoon de scartkabel van de PS1, want die past perfect. Heb ik hier thuis ook gewoon aangesloten.
Daar kreeg ik problemen mee, games zien er gewoon goed uit, maar zodra ik een dvd'tje afspeel is het beeld groen...

Verwijderd

dat groene beeld komt door de macroVision protection. daar heb je alleen last van als je een RGB kabel gebruikt.
maar die NEO4 modchip sloopt die protectie er uit ;)

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 14:41 schreef ncgq.prophet het volgende:
Daar kreeg ik problemen mee, games zien er gewoon goed uit, maar zodra ik een dvd'tje afspeel is het beeld groen...
Dude! Bestel hier een Super Scart Cable voor F50. Heb ik ook, er zit een switch op voor games en DVD. Op de verpakking staat zelfs: "No more green screen with DVD's!". Hoewel ik er bij DVD's nooit last van heb gehad, is deze kabel ook goed voor de beeldkwaliteit van je PS2.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 15:05 schreef 007 het volgende:

Dude! Bestel hier een Super Scart Cable voor F50. Heb ik ook, er zit een switch op voor games en DVD. Op de verpakking staat zelfs: "No more green screen with DVD's!". Hoewel ik er bij DVD's nooit last van heb gehad, is deze kabel ook goed voor de beeldkwaliteit van je PS2.
Sorry voor de late reply, heb het nogal druk gehad de laatste tijd. Thanks voor de tip! Heb er gelijk eentje besteld :)
Pagina: 1