Quake crash iedere keer

Pagina: 1
Acties:

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:14
hallo,

iedere keer als ik ga quaken of Ut ga spelen loopt mijn hele systeem vast na 1 minuut spelen of zo.Mijn mp3 blijf vrolijk door spelen maar ik moet hem echt restten want ik kom er dan gewoon niet meer uit.Ook als ik een gewone cd afspeel op de achtergrond onder het gamen blijft die ook gewoon doorgaan.OOk als ik het zonder muziek doe moet ik hem helemaal resetten.
Ik wordt hij ziek van.
Ik heb de nieuwste updates al geinstalleerd voor Q3 en Ut maar dat hielp niet.Bij andre spellen zoals GTA2 en Hidden & dangerous heb ik het niet.

Wat si er aan de hand en hoe ken ik het oplossen?>

Verwijderd

GTA2 is wel heel iets anders dan Quake.. maar misschien moet je nieuwe drivers installeren?

• Galaxis
Heb overal al nieuwe drivers voor er opstaan .
Via 4 in een.
Video kaart
windows geupdate
Helemaal geen resultaat
Zou het ook kunnen zijn dat het door directx 8.0a kan komen?

• Galaxis
Beetje sneller graag ik heb morgen een LAn party bij een vriend met zo`n 17 man

Verwijderd

[wiseguy mode]
Ah! Bij andre spellen! ;)
[/wiseguy mode]

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-10 15:04

Neelon

FOR PONY!!!

Op zaterdag 22 september 2001 12:38 schreef Galaxis het volgende:
Beetje sneller graag ik heb morgen een LAn party bij een vriend met zo`n 17 man
Hoo, rustig graag. Misschien weten die 17 man morgen wel iets om het op te lossen. En misschien dat proggies die je niet gebruikt uitzetten helpt.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Ik denk dat het is omdat je een grafvideokaart hebt :) .

Steam

Verwijderd

Als je een beetje moderne pc hebt en niet elke keer wilt resetten (scandisk) kan je ook proberen om 1x op de aan/uit knop van je pc te drukken. Bij mij gaat windows dan afsluiten (tenzij ik de knop enkele seconden indruk want dan gaat 'ie hard uit). Moet je overigens niet doen als je een driver aan het installeren bent ;)

Maar goed, het lijkt op een video/bios/directx probleem. Ik heb zoiets ook gehad totdat ik de goede drivers geinstalleerd had (en deze keer waren dat toen niet de nieuwste drivers).
Pagina: 1