• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-09 23:27
Beste mede-Tweakers,

Sinds maart 2024 gebruik ik naar volle tevredenheid twee Samsung Galaxy SmartTag 2-trackers. Eentje zit standaard in mijn reiskoffer en de andere zit verstopt in mijn auto. Dit netwerk en de nauwkeurigheid werken in de praktijk al ruim twee jaar echt perfect.

Nu las ik onlangs het gerucht dat Samsung volgende maand waarschijnlijk met de nieuwe Galaxy SmartTag 3 op de proppen komt. Volgens de eerste geruchten krijgt deze tracker een compleet rond ontwerp in plaats van de huidige vorm met het grote langwerpige oog.

Wat ik echter het meest opvallend vond om te lezen, is dat de SmartTag 3 naar verluidt gebruik gaat maken van het universele Google Vind mijn apparaat-netwerk (Find My Device). Daarmee zou het ook een van de eerste trackers van Samsung worden die volledig functioneert zonder dat je er verplicht een Samsung-smartphone voor nodig hebt.

Ik ben heel benieuwd hoe de community hiertegenaan kijkt. Denken jullie dat deze overstap naar het Google-netwerk een upgrade vanaf de SmartTag 2 (die ik dus al sinds begin 2024 heb) de moeite waard maakt? En wat verwachten of hopen jullie verder nog te zien qua hardware (zoals batterijduur, UWB-bereik of speaker) om een overstap te rechtvaardigen?

Ik hoor graag jullie technische visie op deze aankomende tech-release!

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra 2 - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Volgens de gerucht is het niet echt rond, meer zoals de smartwatches:
https://www.sammyfans.com...wo-colors-and-new-design/

Eerste nadeel vind ik dat je een apart hoesje nodig hebt om hem aan een sleutelbos te hangen. Ik ga in ieder geval niet mijn tags vervangen hierdoor.