We zijn bezig met het verbouwen van de garage tot leefruimte (keuken/eetgedeelte).
Er moeten nog een aantal werkzaamheden gebeuren waar ik jullie gewaardeerde adviezen en tips zou willen ontvangen :-)
De volgende werkzaamheden zijn uitgevoerd:
- Woning inclusief garage 2,40m aan de achterkant uitgebouwd
- Deel van de draagmuur tussen de woning en garage verwijderd en een stalen portaal ingezet. Beton vd staanders moeten nog drogen en stempels verwijderd worden.
- Schuifpuien in de voor- en achtergevel geplaatst.
Installateur heeft door de fundering een gat naar de kruipruimte gemaakt, zodat alle installatieleidingen en elektra daar doorheen gelegd kunnen worden. Als de installatiewerkzaamheden uitgevoerd zijn, kan er in het uitgebouwde deel beton gestort worden. In de uitgebouwde deel moet er circa 11cm opgehoogd worden en de bestaande (betonnen) vloer maximaal 4cm ivm de dorpel van de schuifpui. Er is geen kruipruimte aanwezig.
Hoe kan ik met de beperkte hoogte de betonnen vloer zo goed mogelijk isoleren? Er zal ook vloerverwarming komen.
Er moeten nog een aantal werkzaamheden gebeuren waar ik jullie gewaardeerde adviezen en tips zou willen ontvangen :-)
De volgende werkzaamheden zijn uitgevoerd:
- Woning inclusief garage 2,40m aan de achterkant uitgebouwd
- Deel van de draagmuur tussen de woning en garage verwijderd en een stalen portaal ingezet. Beton vd staanders moeten nog drogen en stempels verwijderd worden.
- Schuifpuien in de voor- en achtergevel geplaatst.
Installateur heeft door de fundering een gat naar de kruipruimte gemaakt, zodat alle installatieleidingen en elektra daar doorheen gelegd kunnen worden. Als de installatiewerkzaamheden uitgevoerd zijn, kan er in het uitgebouwde deel beton gestort worden. In de uitgebouwde deel moet er circa 11cm opgehoogd worden en de bestaande (betonnen) vloer maximaal 4cm ivm de dorpel van de schuifpui. Er is geen kruipruimte aanwezig.
Hoe kan ik met de beperkte hoogte de betonnen vloer zo goed mogelijk isoleren? Er zal ook vloerverwarming komen.
:strip_exif()/f/image/XmP5t3OYV1SrJWzSzPclBzuY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B94BEQjPCg2hX95zGKG1Pk2x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ok6RSXTHCklfhL7bYOV6aXbH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gv27vNd80LOiTNpShELZvCTW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/02iZFBFN1grFc19McGT6rYHh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/slCAByQRbiT2vombKRtbQIwW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tHdcin7MPiXfHCkbyl46dMpT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/x7uP1SehywSOEbf2SyGRVvT7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/52CCylr1K3HPukHfXRRtV7wy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZhLkOTCkJ0k5QcoWDuAKJZ1t.png?f=fotoalbum_large)