De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik heb build 2535...
Ik heb RC2 en geen enkel probleem, voor de volledigheid ik heb een xitel geluidskaart.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Ik een SB Live! 1024...
ik heb het heel af en toe... ook bij DivX film's dan stotterd de hele zooi gewoon. en als ik op dezelfde pc met Win98 het zelfde stukje film afspeel, stottert ie niet...
ik vind het ook belachelijk dat een minimum instalatie van WinME an 500 MB is... Volgens mij hebben ze in iedere files in de header een pasfoto van bill gates geplakt. hoe krijg je anders 200 mb extra boven op Win98?
ik heb het heel af en toe... ook bij DivX film's dan stotterd de hele zooi gewoon. en als ik op dezelfde pc met Win98 het zelfde stukje film afspeel, stottert ie niet...
ik vind het ook belachelijk dat een minimum instalatie van WinME an 500 MB is... Volgens mij hebben ze in iedere files in de header een pasfoto van bill gates geplakt. hoe krijg je anders 200 mb extra boven op Win98?
Ik heb ook geen problemen met Windows ME RC2 en Winamp 2.64.
Het enige dat ik heb is dat Office97 niet geïnstalleerd wil worden. Office2000 gaat wel goed.
Het enige dat ik heb is dat Office97 niet geïnstalleerd wil worden. Office2000 gaat wel goed.
If it ain't broken, tweak it!
Ik heb alleen Office 2k, dus daar weet ik nix vanaf... maar ik heb nog steeds geen antwoord.
Zet je buffer wat groter, misschien helpt dat.
Lijkt me wel beetje raar aangezien ie standaard op 2 seconde staat.
Lijkt me wel beetje raar aangezien ie standaard op 2 seconde staat.
If it ain't broken, tweak it!
Dirk-jan>
De extra ruimte van ME komt door:
- volledig kopie van de CD in c:\windows\options\install
- 100-300 MB gebruikt voor rescue gegevens.
De extra ruimte van ME komt door:
- volledig kopie van de CD in c:\windows\options\install
- 100-300 MB gebruikt voor rescue gegevens.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
zijn die rescue-gegevens weg te halen dan?
ik vind 't nogal belachelijk als ze dat op de HD zetten.
ik vind 't nogal belachelijk als ze dat op de HD zetten.
"I sit in my room and imagine the future."
rc2 = beta
dus kan gebeuren
heb je een bug report gemaakt?
dus kan gebeuren
heb je een bug report gemaakt?
Pagina: 1