• bishnudev
  • Registratie: September 2026
  • Laatst online: 13:04
Ik ben begonnen met het invullen van de belastingaangifte voor 2025 en heb een groot deel van een weekend besteed aan het uitzoeken hoe dat moet. Waar ik op vastliep, was hoe ik de DEGIRO-transactiebestanden op een eenvoudige manier kon koppelen aan het jaaroverzicht van het ABN, zodat de waarde per 1 januari correct was.

Ik vroeg me af of dit alleen voor mij geldt, of dat iedereen met rekeningen bij meerdere partijen hier tegenaan loopt. Daarom plaats ik een korte vragenlijst: ongeveer 4 minuten, anoniem, en er zit geen product achter – ik verkoop niets.

https://tally.so/r/zxk18M

Zodra er genoeg reacties zijn, deel ik de resultaten hier. Wie hier langer over wil praten, kan dat aan het einde aangeven; er zijn kosten verbonden aan een gesprek van 20 tot 25 minuten van € 20.

Moderators: laat het me weten als dit hier niet is toegestaan, dan verwijder ik het.

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:24
Je verkoopt niets, maar een zin later zeg je dat even praten geld kost... Dat snap ik niet. Sowieso denk ik dat de meeste mensen hun aangifte voor 2025 al hebben gedaan, dat moet namelijk voor 1 mei gedaan zijn (tenzij je uitstel aanvraagt)

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -