Poll: opvallend weinig tweakers gaan GTA VI meteen spelen

Pagina: 1
Acties:

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Artikel: review: Poll: opvallend weinig tweakers gaan GTA VI meteen spelen
Auteur: @TijsZonderH

Ik vind het maar een gekke kop. Dat het meerendeel van de gehele Tweakerspopulatie (die polls invult) GTA VI gaan spelen is absurd hoog. Noem eens één willekeurig ander spel dat maar de helft van deze cijfers zou halen? Snap niet waarom voor deze kop gekozen is.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:23
Misschien juist ergens wel goed want op basis van de berichtgeving krijg je onderhand het idee dat 100% van de gamers zit te wachten op GTA 6.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:29

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik vind de poll erg slecht omdat niet alle reageerders in het bezit zijn van een PS5 of
Xbox. Oftewel, het is een wel erg gekleurde uitslag.
Van de reageerders die reageren met: ik wacht wel op de pc versie, hoevelen daarvan hebben alleen een pc en geen PS5/Xbox?

Make music, not war

• Sachertorte
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 13:56
Poll is matig en bij de vraag 'Ga jij straks GTA VI spelen?' (wat de vraag van de poll is) zijn 'Nee, ik wacht op de pc-versie' en 'Nee, ik wacht eerst de reviews af' gewoon foute opties, want dat zijn geen nee's. Uiteindelijk zegt 26.6% maar echt nee op de vraag ga jij straks GTA VI spelen.

Daarnaast is de titel gewoon pure clickbait.

[ Voor 15% gewijzigd door Sachertorte op 14-09-2026 13:56 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

@Sachertorte "Nee, ik wacht eerst de reviews af" is evenmin een volle ja. Het weglaten van de "Nee" was logischer geweest. :)

Maar inderdaad, de titel conflicteert ook naar mijn mening met de inhoud. Ik lees hier ook dat dik 2/3e van de stemmers de intentie heeft om hem direct te gaan spelen, zodra deze beschikbaar is voor het platform waarop ze deze willen gaan spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 14-09-2026 14:02 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Bij zo'n poll als deze pak je altijd iets eruit dat opvalt. Mij viel dit op, maar inderdaad, er zijn ook andere dingen die opvallen. Dat kan. Die staan ook in het stuk.

Verder: uiteraard is de poll niet representatief of volledig of perfect. Dat pretenderen we ook nergens. Het is gewoon leuk en lekker luchtig als tussendoortje.

Mogen wij u enkele vragen stellen over hoe u deze handtekening ervaren hebt?

Pagina: 1