Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?
Ik ben bang dat we beperkt zijn tot een bepaald aantal tekens in de kop. Meer paste helaas niet, dus dan is het even zoeken. Maar ik snap wat je zegt.
De kop moet volgens mij de lading dekken, hier is de kop feitelijk onjuist.
ACM: leveringskosten energie voor huishoudens stijgen 20 project in 2027 (72 tekens)
Lijkt mij een prima kop.
Op de homepage staan langere koppen:
Revolut laat paspoortkopieën uitlekken na nepverzoeken via overheidsmailadres (77 tekens)
Maar misschien denk ik te simpel
ACM: leveringskosten energie voor huishoudens stijgen 20 project in 2027 (72 tekens)
Lijkt mij een prima kop.
Op de homepage staan langere koppen:
Revolut laat paspoortkopieën uitlekken na nepverzoeken via overheidsmailadres (77 tekens)
Maar misschien denk ik te simpel
Eens met @CodeCaster De titel klopt gewoon niet. Er is al genoeg Clickbait met onwaarheden rondom de energierekening op andere sites om de burgers op te jutte, dat hoeft niet op tweakers.
easy fixACM: huishoudens betalen 20 procent meer voor energieaansluiting in 2027
[ Voor 3% gewijzigd door Tazzios op 14-09-2026 12:55 ]
Ook dit suggereert dat de complete energierekening omhoog gaat:
En dat zie je goed terug in heel veel reacties eronder.Netbeheerders verwachten niet dat de energierekening de komende jaren ieder jaar met een vijfde toeneemt, zegt Jinny Moe Soe Let van branchevereniging Netbeheer Nederland tegen de NOS. In 2027 is dat wel het geval, maar daarna blijft de stijging naar verwachting bij vijf tot zeven procent per jaar.
Originele quote:orf schreef op maandag 14 september 2026 @ 12:56:
Ook dit suggereert dat de complete energierekening omhoog gaat:
[...]
En dat zie je goed terug in heel veel reacties eronder.
Toch verwachten de netbeheerders niet dat de post 'netbeheerskosten' op ieders energierekening de komende jaren elk jaar met een vijfde toenemen, zoals volgend jaar dus het geval is.
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?
Gaat toch bij gas ook om 'extra' aan 'levering' (vastrecht)?In 2027 betaalt een gemiddeld huishouden zo'n 89 euro per jaar extra voor de levering van elektriciteit en 52 euro per jaar voor gas.
€52 per jaar totaal aan gas is een top deal
We hebben het er intern even over gehad en jullie hebben gelijk. Het artikel is aangepast!
Pagina: 1