Whatsapp dicteren via Apple Carplay

Pagina: 1
Acties:

• Bielie993
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:56
Hoi Tweakers,

Ik ben dagelijks gefrustreerd over hoe slecht de dicteer functie van Siri is bij het opstellen van berichten naar Whatsapp. Zelfde geldt voor het zoeken naar muziek in Spotify.

Ligt dit aan mij of is het gewoon echt bagger?

Zijn er trucjes om dit te verbeteren? Het dicteren via de microon knop op mijn toetsenbord lijkt ook vele malen beter en zelfs bijna foutloos. Zijn dit niet dezelfde systemen?

Thanks voor jullie tips en reacties.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:13

RnB

Misschien ten overvloede, maar staat je taal voor de dicteerfunctie op Nederlands (of de taal waarin je wilt dicteren)?

Ik moet zeggen dat het hier wel prima gaat. Ik stuur regelmatig berichten via iMessage, maar dat zou geen verschil moeten maken met Whatsapp.

Misschien dat de microfoon in je auto niet goed is, gezien het dicteren via je telefoon wel goed gaat?

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:30
Werkt hier prima. Ik beperk me wel tot kernachtige berichten en ga geen hele verhalen dicteren. Gaat nagenoeg foutloos.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:10
Mijn vriendin gebruikt het regelmatig en dat gaat eigenlijk prima. Er staat wel eens een woord in dat net iets anders is dan bedoeld, maar wel hetzelfde klinkt. Het zal ongetwijfeld beter kunnen maar ik gok dat het achtergrondgeluid hier ook een flinke rol in zal spelen. Achter een bureau is toch meestal een omgeving met minder geruis.

• TUX2K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 14:53
Ik mijn vorige auto had ik zelf een aftermarket radio ingebouwd, the originele was stuk.
Hier werkte het dicteren ook echt bagger, het lag vooral aan de kwaliteit van de microfoon van de radio.