Toon posts:

Simsville gecancelled :(((

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, ik lees het net op gamespot.com.. Het leek me wel een vet spelletje maar het was volgens Maxis niet leuk genoeg.

Wordt het eigenlijk niet weer eens tijd voor een nieuwe Sim City? Die "Sims" ben ik langzamerhand wel beu :)

Verwijderd

Jammer.... Next!

Verwijderd

heel jammer :( simsville zou heel cool worden

Verwijderd

damn ;(

Verwijderd

Kloten echt jammer man ik w8te er echt op :(

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 11:11 schreef jdvanwijk het volgende:
Helaas, ik lees het net op gamespot.com.. Het leek me wel een vet spelletje maar het was volgens Maxis niet leuk genoeg.

Wordt het eigenlijk niet weer eens tijd voor een nieuwe Sim City? Die "Sims" ben ik langzamerhand wel beu :)
Welke Sims heb jij allemaal?

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:26
Ik wordt doodziek van die Sims kots :r

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 17:12

Soullie

Planeshift

wAAAt :'(

jammer... stelletje *****'s daar bij Maxis :(

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 13:21 schreef Piepeltjes het volgende:
Ik wordt doodziek van die Sims kots :r
k' had het zelf niet beter kunnen zeggen ;)

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als ze nou es met een oldschool simcity zouden komen dus net zoals de oude maar wel wat mooier maar niet 3d en al helemaal niet van die opgeblazen cartoon graphics...
Dan ben ik blij :Y)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Hmm ff wachten dan :P
Thank you for your interest in SimsVille.

Maxis and the SimsVille team have decided to suspend development of SimsVille. Everyone working on the project will be moving to other projects at Maxis. This includes The Sims Online and some other games in development that have yet to be announced. Were excited to take what weve learned from SimsVille and put it towards the making of great new games for you.

Once again, thanks for your support.
Bron: simsville.com

Verwijderd

Ik hield ook erg van The Sims maar
er komt dezer dagen waarschijnlijk ook nog Monopoly Tycoon uit, lijkt me ook een kewl spel :P

misschien is dat iets?

MM

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

:(

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Snap niet wat iedereen nou loopt te janken, eigenlijk zeggen ze zelf al "ons spel zuigt" als ze het wel op de markt hadden gebracht hadden jullie allemaal lopen vloeken en tieren dat ze van die kut software uitbrengen..tssss

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op zaterdag 22 september 2001 14:37 schreef Yarvieh het volgende:
Snap niet wat iedereen nou loopt te janken, eigenlijk zeggen ze zelf al "ons spel zuigt" als ze het wel op de markt hadden gebracht hadden jullie allemaal lopen vloeken en tieren dat ze van die kut software uitbrengen..tssss
well, let me be the jugde of that

Elect a clown, expect a circus.

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 17:12

Soullie

Planeshift

well, let me be the jugde of that
juist... ik kan niet oordelen over een game die ik nog niet gezien/gespeeld heb..... ik vond het iig veel belovend uitzien..... mja.. hun denk ik niet :? :)

Verwijderd

Ik wou net zeggen, het zag er inderdaad veel belovend uit, tenminste de screenies en het ene filmpje dat ik ervan gezien heb. Ik vind het wel jammer dat ze nieteens een demo ofzo uitbrengen en dan een poll of ze em wel of niet moeten uitbrengen ofzo, want het lijkt me echt een heel leuk spelletje moet ik eerlijk zeggen.
Pagina: 1