Welke 43–50 inch tv heeft het beste beeld én een grote kijkh

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Vraag

• TheRocker
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 14-09 22:27
Ik ben op zoek naar een nieuwe tv van 43 t/m 50 inch. Voor mij zijn vooral twee dingen belangrijk: een goede beeldkwaliteit én een grote kijkhoek.

De tv wordt namelijk niet altijd recht van voren bekeken. Ook als je wat meer schuin naast de tv zit, moeten kleuren, contrast en helderheid nog goed blijven.

Welke merken en typen kunnen jullie hiervoor aanraden? Ik denk bijvoorbeeld aan OLED, QLED of Mini-LED, maar ik weet niet welke techniek in dit formaat de beste kijkhoek biedt.

Mijn belangrijkste eisen:
  • 43 t/m 50 inch
  • goede en natuurlijke beeldkwaliteit
  • grote kijkhoek
  • goed contrast en zwartniveau
  • liefst ook goede beeldverwerking bij gewone tv-uitzendingen
Ik ben vooral benieuwd naar jullie eigen ervaringen. Welke tv zouden jullie aanraden en welke juist niet?

Alle reacties

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:34
Een 48'' OLED TV voldoet aan jouw eisen, deze bieden de beste kijkhoeken en beeldkwaliteit. Je zou dan kunnen kijken naar een LG B5/ B6 C5/ C6, de Samsung S9xF/ S9xH en de Philips OLED810.

Welke mag je zelf onderzoeken. ;)

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:10

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Eigen inzet is verplicht op Tweakers: Eerst zelf zoeken voordat je vragen mag stellen. In jouw bijdrage lees ik veel eisen waar de televisie aan moet voldoen, maar weinig eigen inzet. Je hebt al de suggestie gekregen dat OLED-televisies het passen bij die eisen, ik stel voor dat je zelf eerst kijkt tussen de beschikbare televisies voordat we je verder helpen.

Dit topic is gesloten.