Zendure 2400 AC + en ANWB dynamisch tarief

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• RonnieG1958
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18:46
Mijn vraag
Ik heb sinds kort de Zendure 2400AC + die heeft een AI modus (ZENKI). Daar kan je in de app aangeven dat je gebruik maakt van dynamische tarieven. Maar hoe en waar geef je aan dat he bij de ANWB (of Frank e.d.) zit? Want je kan alleen kiezen uit Rabot.charge, sunenergy en je eigen leverancier maar dat werkt niet en komt ook niet uit bij de ANWB, Frank of een andere partij.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Zendure app 2.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Van alles maar niets werkt.

Alle reacties

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:59
De tarieven zijn overal hetzelfde (op een cent na misschien). Je kan dus een willekeurige uitkiezen zolang die maar de juiste tarieven weergeeft. (EPEX/Nord Pool).

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• RonnieG1958
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18:46
Je kan in de app alleen kiezen uit Rabot.charge of sunenergy of je poscode en huisnr invullen (geen idee wat het daar mee doet) en dus niet voor EPEX/Nord Pool. Het feit dat er 2 verschillende zijn zal niet voor niets zijn maar je kan niet zien wat er achter zit. Dus welke komt het er het dichtstbij die van de ANWB van die 2?

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:59
SunEnergy is volgens mij NL dus ik zou die eens proberen.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning