Trump T1-telefoon wordt anderhalf keer zo duur, bedrijf…

Pagina: 1
Acties:

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Artikel: nieuws: Trump T1-telefoon wordt anderhalf keer zo duur, bedrijf zegt er niets...
Auteur: @arnoudwokke

Met alle respect, maar wat is het nut van dit soort nieuwsberichten? Kan je de Trump T1-telefoon eigenlijk wel in Nederland kopen? Hoeveel Nederlanders zullen die daadwerkelijk willen kopen? En hoeveel Tweakers? Is er dan nog iets bijzonders aan op technisch vlak (volgens mij niet)?

Deze nieuwsberichten voelen een beetje aan als Trump-bashing-bait om heel eerlijk te zijn (maar ik ga er vanuit dat er een betere reden is waarom dit toch geplaatst wordt, terwijl het waarschijnlijk niet relevant is voor de doelgroep).

Omdat tekst op het internet altijd wat zuurder kan klinken dan als je het hardop zegt, wil ik even nuanceren dat ik het echt niet zuur bedoel, maar er dus wel mijn vraagtekens bij heb.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En zijn tientallen / honderden smartphones die men zelf importeert of via tussenhandelaren in NL alsnog gebruikt, hetzij met beperkingen of door root-unlocks andere firmwares erop zetten voor onze frequenties.

Aangezien de Trump-telefoon "gewoon" een U24 Pro is van HTC en HTC "gewoon" een hoofdkantoor in NL heeft, kan de telefoon toch gewoon in het nieuws?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
edit:
oeps verkeerd begrepen, deze reactie is niet nuttig

[ Voor 82% gewijzigd door Rainbow op 11-09-2026 11:13 ]