Hey,
Eerst effe zeggen dat ik al meer dan één keer UTFS heb gebruikt, maar ik geraak er niet aan uit.
Ik heb dus 2 maxtors DM60+ 40gig op mijn a7v133 aan de promise gehangen. Elk aan een kabel als master, zo hoort het veronderstel ik toch?
OK, in de promise-bios raid-0 ingesteld zonder problemen.
In XP drivertjes voor W2K geinstalled, schijf word zonder probs herkent.
Met dos-boot disk gefdisked als 80gig, ook geen probleem.
Als test in XP geformatteerd en wat op gekopieerd ook geen probleem.
Als ik nu een nieuwe XP wil installen op men raid, wordt die in de setup niet herkend. Ik heb al geprobeerd met F6, zonder F6, gepartitioneerd als 80gig, als 4gig, niet gepartitioneerd, tot allemaal niks uit!
Als die raid werkt onder f*cking dos, moet xp die toch ook herkennen??
Als ik mijn scsi-schijf afkoppel, geraakt hij zelfs niet voorbij "Setup is inspecting ..."
HEELLPP!!!
Eerst effe zeggen dat ik al meer dan één keer UTFS heb gebruikt, maar ik geraak er niet aan uit.
Ik heb dus 2 maxtors DM60+ 40gig op mijn a7v133 aan de promise gehangen. Elk aan een kabel als master, zo hoort het veronderstel ik toch?
OK, in de promise-bios raid-0 ingesteld zonder problemen.
In XP drivertjes voor W2K geinstalled, schijf word zonder probs herkent.
Met dos-boot disk gefdisked als 80gig, ook geen probleem.
Als test in XP geformatteerd en wat op gekopieerd ook geen probleem.
Als ik nu een nieuwe XP wil installen op men raid, wordt die in de setup niet herkend. Ik heb al geprobeerd met F6, zonder F6, gepartitioneerd als 80gig, als 4gig, niet gepartitioneerd, tot allemaal niks uit!
Als die raid werkt onder f*cking dos, moet xp die toch ook herkennen??
Als ik mijn scsi-schijf afkoppel, geraakt hij zelfs niet voorbij "Setup is inspecting ..."
HEELLPP!!!