NBB.com België problemen betaling

Pagina: 1
Acties:

• Mr.Bluestar
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:42
Zijn er nog mensen die problemen ondervinden bij het betalen op deze webwinkel vanuit België?
Ik probeer een bestelling van netwerkmateriaal voor €1200 te bestellen maar krijg steeds te zien dat mijn betaling geweigerd wordt. Na contact met de winkel wordt er verwezen naar een aantal mogelijkheden (fout kaartnummer, te weinig saldo, andere browser, add-blocker deactiveren, etc) waarom er een weigering heeft plaats gevonden maar de specifieke reden kunnen ze blijkbaar niet meedelen. Gevraagd of ik via een overschrijving zou kunnen betalen maar dat wordt niet aanvaard. Er wordt gezegd dat ik wel via de duitse site kan bestellen maar die verzenden niet naar België.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:20
Waarmee probeer je te betalen? Iets als de Belgische variant van Wero/Ideal of wat anders?
Ik zie als Nederlander maar 2 betaalmethoden, Credit Card of Ideal namelijk, en dus geen opties voor achteraf betalen (anders dan CC) , dankoverschrijving of andere methoden.

Misschien even een credit card proberen als je nu vanaf een bankrekening probeert te betalen, of omgekeerd, als België ook maar 2 opties heeft.

• Mr.Bluestar
voor België is er maar 1 optie mogelijk, creditcard. Ideal is enkel voor Nederland beschikbaar.
Heb net met mijn bank contact gehad maar die zien geen aanvraag tot betaling toekomen dus het wordt ook niet door hen geweigerd. Het lijkt erop dat NBB zelf direct weigert (krijg de melding direct na het invoeren en betaal klikken) Krijg alleen niet van hen te horen wat er zou kunnen zijn. Begrijp niet goed waarom ze zelf niet echt lijken mee te werken, bedrag lijkt me toch hoog genoeg om een beetje moeite te doen. Bestel geen muis van €5 ofzo he.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wie is de gekoppelde payment provider die hun CC betalingen afhandelt? stripe of een andere 3e partij?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Mr.Bluestar
Geen idee. Hoe kan je dit achterhalen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom specifiek daar blijven proberen? Als ze je geld niet willen, gewoon elders inkopen?

Is dit zakelijk of prive?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1