Mijn pc wil dus helemaal niet meer. Loopt om de haverklap compleet vast zonder ook maar iets te melden, reset is dan de enige optie. ALs die opstart start onder andere MBM5 op en Panda Antivirus. NBM 5 geeft vaak (dus niet altijd) de melding "stack overflow" waarna de enige optie ctrl alt del + taak beeindigen (dit pr. reageert niet) Taak beeindigen is. Ga ik vervolgens iets opstarten bv het Configuratiescherm heb ik alle tijd van de wereld om tussendoor koffie voor alle tweakers te zetten. Heb ik een browser openstaan en ik sleep deze ietwat heen en weer dan komen er, zo lijkt het zo'n 10 schermen achter aan zo t r a a g. + af en toe nog een blauw scherm ook (vind alleen het blauw van m'n neo's mooi dus...) Weet absoluut niet waar ik het moet zoeken en wil best formatteren maar graag ook de oorzaak weten. Hulp gezocht om nog wat van de za te maken, alvast bedankt.
Enige specs: Epox 8k7a+, 256mb Dane elec133, TB 1200 (35- 41Gr), Ati64mb. + win98.
Enige specs: Epox 8k7a+, 256mb Dane elec133, TB 1200 (35- 41Gr), Ati64mb. + win98.