[CS 1.3] Headshot feest?

Pagina: 1
Acties:

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:12
Ik speel 1.3 nu al een tijdje, maar het valt me echt op dat het aantal headdies enorm is toegenomen. Ik moet nu echt oppassen dat er geen n0b die hoek om komt die me een headdie maait. Aan de ene kant is dit wel een goede verbetering, omdat je nu meer moet sluipen en oppassen.

Maar ik zie hier ook een groot nadeel aan vastzitten, mensen met bijvoorbeeld een 1.4ghz hebben zoveel tijd meer om te aimen dat het bijna onmogelijk word om daarvan te winnen. Er zijn al wat members uit mijn clan die erover denken om met CS te stoppen (iets wat ik natuurlijk NOOIT doe :)) omdat 1 iemand een heel team met headdies kan afmaken.

Dit vind ik zelf erg jammer, ik had liever gezien dat je echt moeite moest doen om een headdie te maken, want nu is het wel erg makkelijk.

Geef je mening hierover....

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Maargoed dat ik hier een 1.4 gig heb staan dan B-)
maar dat valt opzich wel mee aangezien ik nog modem heb :(
maar volgende maand kabel waar ik al 5 jaar op w8 (eerst quakeworld 4 jaar gedaan)

Verwijderd

Ja vind ik ook. Veels te veel HS nu. Ik haat het vooral als een n00b een lucky HS heeft. Nu komt dat heel vaak voor. Als je kijkt naar alle kills, dan zijn zo'n 50% headshots....gewoon te veel. En het zijn niet HS door het goed richten.

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-11 14:45
waarom zou je in GODSNAAM meer tijd hebben om te aimen als je een snellere comp hebt :?

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Nu krijg je toch veel makkelijker haedshots als je gebukt staat?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 22 september 2001 11:07 schreef 3CLipZ het volgende:
waarom zou je in GODSNAAM meer tijd hebben om te aimen als je een snellere comp hebt :?
Geen idee :D
Persoonlijk ben ik vooral nog bezig om mijn muis onder 1.3 'werkend' te krijgen. Maar das meer een XP probleem denk ik.

Verwijderd

kan onderhand wel n00b-strike heten :)

Verwijderd

hitboxes in cs 1.3 :P
Afbeeldingslocatie: http://users.erols.com/mikejs/hitbox.gif

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:36
Op zaterdag 22 september 2001 10:49 schreef _SouLmaN_ het volgende:
...mensen met bijvoorbeeld een 1.4ghz hebben zoveel tijd meer om te aimen...
:? :? :? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Op zaterdag 22 september 2001 10:49 schreef _SouLmaN_ het volgende:
Ik speel 1.3 nu al een tijdje, maar het valt me echt op dat het aantal headdies enorm is toegenomen. Ik moet nu echt oppassen dat er geen n0b die hoek om komt die me een headdie maait. Aan de ene kant is dit wel een goede verbetering, omdat je nu meer moet sluipen en oppassen.

Maar ik zie hier ook een groot nadeel aan vastzitten, mensen met bijvoorbeeld een 1.4ghz hebben zoveel tijd meer om te aimen dat het bijna onmogelijk word om daarvan te winnen. Er zijn al wat members uit mijn clan die erover denken om met CS te stoppen (iets wat ik natuurlijk NOOIT doe :)) omdat 1 iemand een heel team met headdies kan afmaken.

Dit vind ik zelf erg jammer, ik had liever gezien dat je echt moeite moest doen om een headdie te maken, want nu is het wel erg makkelijk.

Geef je mening hierover....
dat slaat nergens op hoor 1,4 ghz en die kunnen beter aimen :?

• SvEn
  • Laatst online: 10-11 13:39

SvEn

a.k.a sv3nrg

Even een vraagje.In cs 1.3 zit daar ook nieuwe wapens bij?Ik mis bij cs een vette rocketlauncher ogf iets anders lomps })

• Qorne

Qorne

Think Different

Op zaterdag 22 september 2001 12:16 schreef PhoenX het volgende:
Even een vraagje.In cs 1.3 zit daar ook nieuwe wapens bij?Ik mis bij cs een vette rocketlauncher ogf iets anders lomps })
Nee geen nieuwe wapens :(
Een Rocketlauncher komt nooit want dat is niet echt niet real

Verwijderd

Nou, ik begrijp die opmerking over 1,4Ghz wel.

Ik zelf speel hier met een PII 266 (over 2wk. nieuwe pc eindelijk) en als ik om een hoek spring of in een deel met een grote afstand sta schiet me framerate omlaag naar 10.0fps en probeer dan nog maar een met al dat schokken op het hoofdje te mikken voordat hij jouw heeft...

Maarja, even over die headdies. Gister eindelijk 1.3 gedownload en de eerste beste server waar ik op zat, hoppa 2 cheaters meteen al, headdies vlogen om me heen... :(

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

lijkt mij dat een lage ping ook belangrijk is

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 12:28 schreef YakuzA het volgende:
lijkt mij dat een lage ping ook belangrijk is
Heb jij ervaring mee zeker >:)

Maar ik ben dus weer met CS begonnen, eff CS 1.3 checken en het werkt alweer verslavend :D

Maar ik heb een probleempje met de muis... als ik 'm heel snel beweeg gaat ie 10x sneller naar links/rechts/onder/boven, terwijl in Windows (XP) de muis acceleratie gewoon uitstaat :?

Ik heb een Logitech MouseMan Optical Wheel of zoiets... dat zit er allemaal op :P

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen want het is best irri richten, als je heel rustig wil mikken gaat ie veel te langzaam en mis je hem en als je snel wil mikken gaat ie ook mis want dan gaat ie overal voorbij |:(

Niet dat ik wel kan spelen als die muis goed staat... maar dan moet ik iets anders de schuld weer geven ;)

DeLirium

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Op zaterdag 22 september 2001 11:59 schreef C0d3X het volgende:
[afbeelding]
LOL >:)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Qorne

Qorne

Think Different

ik heb een PIII 667 gaat ook goed hoor alleen ik ben slecht :( heb wel @home

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 15:41
Op zaterdag 22 september 2001 11:59 schreef C0d3X het volgende:
[afbeelding]
right click > set as background >:)

Verwijderd

1.3 speelt veel lekkerder. Ik had hiervoor nooit headshots, nu wel regelmatig , zo zie je maar weer >:)

Afbeeldingslocatie: http://ikwordgek.homestead.com/files/Untfitled-1.gif

• Qorne

Qorne

Think Different

Op zaterdag 22 september 2001 12:56 schreef Dribbeltje het volgende:
1.3 speelt veel lekkerder. Ik had hiervoor nooit headshots, nu wel regelmatig , zo zie je maar weer >:)

[afbeelding]
Knap man ik ben nie zo goed

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 13:02 schreef Qorne het volgende:

[..]

Knap man ik ben nie zo goed
Komt nog wel.

• Qorne

Qorne

Think Different

Op zaterdag 22 september 2001 13:05 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Komt nog wel.
Hoop het :)

Verwijderd

Ppff... Sinds 1.3 lag ik enorm en dan juist op me favo server, De andere servers doen'et wel gewoon normaal... En ik vertik'et om op demon ofzo te gaan spelen want daar schijnt gewoon een meetingpoint van lamers te zijn iedere dag... :r
Naja... maar ik zie dat ook enorm veel sites het opeens langzaam doen, misschien IP related watik laatst las oid... :?

But anyhoe.. ontopic, ik heb ook opeens veel headdies... Ik richt gewoon zoals ik richte bij 1.1 maar schijnbaar krijgik daar enorm veel headdies mee... Opzich wel leuk dat ik mensen onwijs snel neer kan halen ermee maar echt leuk voor die andere (en voor mezelf... krijg ook 839219321 headdies opeens) is'et niet... :r

Naja, Ik kan er wel mee leven... :)

[afbeelding]
En kijk wat voor een newbies in het andere team zitten.... |:(

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Op zaterdag 22 september 2001 12:33 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Heb jij ervaring mee zeker >:)

Maar ik ben dus weer met CS begonnen, eff CS 1.3 checken en het werkt alweer verslavend :D

Maar ik heb een probleempje met de muis... als ik 'm heel snel beweeg gaat ie 10x sneller naar links/rechts/onder/boven, terwijl in Windows (XP) de muis acceleratie gewoon uitstaat :?

Ik heb een Logitech MouseMan Optical Wheel of zoiets... dat zit er allemaal op :P

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen want het is best irri richten, als je heel rustig wil mikken gaat ie veel te langzaam en mis je hem en als je snel wil mikken gaat ie ook mis want dan gaat ie overal voorbij |:(

Niet dat ik wel kan spelen als die muis goed staat... maar dan moet ik iets anders de schuld weer geven ;)

DeLirium
Idd ik ben ook heel erg benieuwd wat je daar nou aan kan doen, ik vind het echt heel erg irritant. Plus dan nog het probleem dat ik nu onder WinXP met een Voodoo 3 moet spelen.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Zo, hoe speelde je eerder wel niet dan.. ???
ZO zie je maar weer, meer lucky headies dan he.. Zoals deze pic (http://users.erols.com/mikejs/hitbox.gif) al aangaf.

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 13:09 schreef Raven_ het volgende:
Ppff... Sinds 1.3 lag ik enorm en dan juist op me favo server, De andere servers doen'et wel gewoon normaal... En ik vertik'et om op demon ofzo te gaan spelen want daar schijnt gewoon een meetingpoint van lamers te zijn iedere dag... :r
Naja... maar ik zie dat ook enorm veel sites het opeens langzaam doen, misschien IP related watik laatst las oid... :?

But anyhoe.. ontopic, ik heb ook opeens veel headdies... Ik richt gewoon zoals ik richte bij 1.1 maar schijnbaar krijgik daar enorm veel headdies mee... Opzich wel leuk dat ik mensen onwijs snel neer kan halen ermee maar echt leuk voor die andere (en voor mezelf... krijg ook 839219321 headdies opeens) is'et niet... :r

Naja, Ik kan er wel mee leven... :)
[..]

En kijk wat voor een newbies in het andere team zitten.... |:(
d0h! Dat komt omdat al die ct's steeds weggingen. Daarom zie je ook players met 0/0 enzo.

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 13:11 schreef The Fox het volgende:

[..]

Zo, hoe speelde je eerder wel niet dan.. ???
ZO zie je maar weer, meer lucky headies dan he.. Zoals deze pic (http://users.erols.com/mikejs/hitbox.gif) al aangaf.
Alsof dat echt is dodo

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 13:14 schreef Dribbeltje het volgende:

[..]

d0h! Dat komt omdat al die ct's steeds weggingen. Daarom zie je ook players met 0/0 enzo.
Zie ook iemand met meer dan 60 deaths en minder dan 5 kills.. Die heb jij zeker met rust gelaten of niet soms? :Z

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Op zaterdag 22 september 2001 13:15 schreef Dribbeltje het volgende:

[..]

Alsof dat echt is dodo
Doh, tuurlijk niet dodo.
Ik geef maar ff aan, dat 1.3 niet helemaal klopt qua headshot gevalletjes, die reactie van hem dat ie eerder nooit headies knalde en nu wel, zegt toch wel iets :o

• bAdmuTs
  • Laatst online: 10-11 18:33

bAdmuTs

mAzE

Ik heb gisteren ook ff 1.3 gespeeld en ik schoot een headie terwijl ik ongveer een cm naast zijn hoofd schoot, wat dat betreft is 1.1 toch beter

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
[afbeelding]
Duh! zo'n score zou ik ook wel halen daaro, heb je de tegenpartij's pings gezien? Misschien waren het wel gigantisch zware n00bers, dit heeft nix met cs 1.3 te maken hoor.

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 13:10 schreef AuRal het volgende:

[..]

Idd ik ben ook heel erg benieuwd wat je daar nou aan kan doen, ik vind het echt heel erg irritant. Plus dan nog het probleem dat ik nu onder WinXP met een Voodoo 3 moet spelen.
Mijn mouse acc in windows zelf staat btw gewoon uit...

• SouLmaN
  • Laatst online: 20:12
Hier ff reactie op dat sommige mensen het raar vinden dat je met een 1.4ghz meer tijd hebt om te aimen.
Ik zag dit vooral toen ik bij me neefde (die dat dus ook heeft) zat te kijken hoe hij cs speelde. Normaal als ik om de hoek kom moet ik vrij snel beginnen te schieten. Maar hij kon mooi op het hoofd mikken en een headdie maken.

Het is gewoon moeilijker om met een fps die niet constant 100 is en een ping boven de 100 of rond 100 te winnen van een ervaren speler en dat vind ik erg jammer.

Ik sluit me dan ook volledig aan bij Blink:
Nou, ik begrijp die opmerking over 1,4Ghz wel.
Ik zelf speel hier met een PII 266 (over 2wk. nieuwe pc eindelijk) en als ik om een hoek spring of in een deel met een grote afstand sta schiet me framerate omlaag naar 10.0fps en probeer dan nog maar een met al dat schokken op het hoofdje te mikken voordat hij jouw heeft...

Verwijderd

[afbeelding]
Jesus wat is dit voor NOOB server :) kom eens langs op STrikerz kijken of je dan zo score haalt {weet wel zeker van nie }

Maarja ik vind CS1.3 Juist veel minder Headdies hebben :)
Da mij mening

Verwijderd

En add maar casema bij die 10fps :'(

Maar binnenkort allemaal over

- AMD TB1,4 + ADSL B-)

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Ik moet het helemaal met de topicstarter eens zijn. Ik ben niet zo'n hele goeie speler, maar zeker geen newbie. Het aantal headies is enorm toegenomen, ik scoor zelf meer headies, maar ook de tegenpartij. Op de LAN van afgelopen weekend in groningen, kwam dit in CS 1.3 naar voren, bij mij. Laatst online (demon) werd ik 7 van de 10 keer achter elkaar door mn hoofd geschoten, gelijk bij de eerste confrontatie. Het lijkt wel of de precizie van CS beta 5 weer terug is :( Het lijkt ook alsof de spreidig van kogels iets veranderd is.

In ieder geval vond ik 1.1 beter

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

En toch, waarom is iedereen boos over headies?
IK bedoel... CS = niet bedoeld als rushgame... maar toch lijkt het tegenwoordig alsof we realistischer aan het quaken zijn. Iedereen stuitert door de map, gaat me kamikaze jumps het hoekje om, schiet op alles wat beweegt en ook maar enigzins tegenstander lijkt. Doe ik ook, anders blijf je alleen over.
En dan is het gek dat je dan headshots maakt.
Ik kan je 1 ding vertellen... sneak maar eens, veras een tegenstander, door geen geluid te maken met lopen en dan ineens de hoek om te komen. Zo ben ik gister een paar keer zo geschrokken dat ik een paar hartslagen oversloeg.
Het is niet meer dan normaal dat je in je kop geknald wordt als je tegenstander je hoort aankomen en dus kan beginnen met kogels sprayen voordat je het hoekje om bent.
Tenminste als je een beetje slim en stil loopt kun je als minder dan 10 hp hebt nog makkelijk het andere team omleggen, als je ze maar verrast :D.
Maar ja rushen is ook leuk :D, mp5 sprays gangetjes in enz. bij wars is dat leuk, HE'tje in de gang en meteen mp5 spray erachteraan, moet je eens zien hoe ze neervallen.

Dus mijn mening.
Ja er zijn meer headshots, maar headshot is nu ook echt headshot. En om al die headshots te verkomen zal de speelstijl gewoon iets aangepast moeten worden. Terug naar zoals het vroeger was, sneaken, rustig aan doen, niet als een stel wildemannen er op afrennen enzo.

Maar ja als ik terug van school ben tik ik wel ff een echt verhaaltje :)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:20
Op dinsdag 25 september 2001 09:08 schreef Sorcerer@ het volgende:

Dus mijn mening.
Ja er zijn meer headshots, maar headshot is nu ook echt headshot. En om al die headshots te verkomen zal de speelstijl gewoon iets aangepast moeten worden. Terug naar zoals het vroeger was, sneaken, rustig aan doen, niet als een stel wildemannen er op afrennen enzo.
En dat is dan ook precies waar de makers van CS het voor bedoeld hebben

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 12:17 schreef Qorne het volgende:

[..]

Nee geen nieuwe wapens :(
Een Rocketlauncher komt nooit want dat is niet echt niet real
een rocketlauncer is wel degelijk real en voor de tigduizendste keer: CS IS NET ZO MIN REALISTISCH!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Op zaterdag 22 september 2001 12:16 schreef PhoenX het volgende:
In CS condition zero zit een enkel shot law rocket launcher.
De wapens van condition zero single player gaat ook gebruikt worden voor multi......dus

Thy will see the light...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
ah heel cs is nu verneukt, je skills maken geen ruk meer uit want elke n00b kan jou neerleggen nu met een kleine spray. en weenie of dat aan die hitbox ligt, maar M4 en MP5 zijn geen ruk meer waard, zelfde effect alsof je een mug met 100km/h op een olifant afschiet.

ik heb mijn gedachten erook over laten gaan, stoppen met cs wordt heel verleidelijk nu.

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 12:54
Maarja ik vind CS1.3 Juist veel minder Headdies hebben :)
Da mij mening
:? :? Jij bent gek :). Ik zat laatst gebukt en heeeeeeeeel in de verte kwam een ct aan... ik had mijn muis perongelijk net richting hem en omdat mijn huisgenoot binnen kwam schrok ik en vuur met mijn MP5 Navy 1 (één) kogeltje af... headshot... tsk tsk (wel lekker voor je score)

• Jake
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 09:28 schreef AngryPope het volgende:
een rocketlauncer is wel degelijk real en voor de tigduizendste keer: CS IS NET ZO MIN REALISTISCH!
Ja ok, maar als ze een RocketLauncher in CS stoppen, kap ik er mee.
Als je zo graag RL wil, ga je toch Q3A, UT, HL-TFC, HL-DM, etc, etc spelen :?

Over de headies: boeiend, is voor iedereen gelijk (volgens mij is 1.3 eerlijker dan 1.1).
't Is ook niet raar dat je gehead-shot wordt als je loopt te rennen en je tegenstander loopt met automatische wapens te maaien...

Ik had btw pas in de_survivor een beetje te erge heady, ik schoot naar andere grot 1 kogel uit mp5; beetje per ongeluk, uit cover-vuur zeg maar, maar ik stopte omdat ik d8 dat er niemand zat... ik liep terug in dekking en zie: head-shot :)
I never knew what I hit ;)
Maar ja, echt wel dat je in echt ook dood bent als je kogel van mp5 ongelukkig in je kop krijgt hoor.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op dinsdag 25 september 2001 09:24 schreef stefijn het volgende:

[..]

En dat is dan ook precies waar de makers van CS het voor bedoeld hebben
En daarom ben ik ook weer blij met deze toevoeging, en ga nou niet mieten met dat CS niet realistisch is want als je het nog realistischer maakt wordt het stom, als je dat wil ga je maar roque spear spelen. Kijken hoe lang je dat vol houd.

• 7th

7th

Op dinsdag 25 september 2001 10:25 schreef Jake het volgende:

[..]

Ja ok, maar als ze een RocketLauncher in CS stoppen, kap ik er mee.
Als je zo graag RL wil, ga je toch Q3A, UT, HL-TFC, HL-DM, etc, etc spelen :?

Over de headies: boeiend, is voor iedereen gelijk (volgens mij is 1.3 eerlijker dan 1.1).
't Is ook niet raar dat je gehead-shot wordt als je loopt te rennen en je tegenstander loopt met automatische wapens te maaien...

Ik had btw pas in de_survivor een beetje te erge heady, ik schoot naar andere grot 1 kogel uit mp5; beetje per ongeluk, uit cover-vuur zeg maar, maar ik stopte omdat ik d8 dat er niemand zat... ik liep terug in dekking en zie: head-shot :)
I never knew what I hit ;)
Maar ja, echt wel dat je in echt ook dood bent als je kogel van mp5 ongelukkig in je kop krijgt hoor.
Dus je gaat tegen kerst tijd kappen want dan komt CS condition zero uit die ook nieuwe wapens toevoegt aan multi en 1 van de wapens zal een enkel shot law rocket zijn.
Maar weest gerust als die zo zwak is als een grenade dan is er niks aan de hand vooral als je er bv 5000 piek voor moet dokken.

• Stefke
Zelfs al is ie heel erg sterk, je kunt maar 1x schieten, en je hebt dan nóg de garantie niet dat je raakt. Gelukkig heeft een LAW slecht een effective range van 160 meter op een moving target (en die zulen ze er wel bij opnemen), dus je moet nog redelijk dichtbij komen wil je nog redelijk kunnen schieten. En ALS er dan geschoten wordt, het is maar een raketje, tijd "zat" om weg te rennen :)

T is natuurlijk wel leuk voor het tatisch aspect.

En de LAW is wel degelijk realistisch, het is een Light Antitank Weapon:
M-72 Light Anti-tank Weapon (LAW)

Prior to the fielding of the AT-4 the M-72 Light Anti-tank Weapon (LAW) was the Army's primary shoulder-fired, man-portable, light anti-tank rocket. The M72 66mm LAW (Light Anti-armor Weapon) was developed in the 1960s. It was a revolutionary idea: a pre-packaged rocket which could be fired and the launcher then thrown away. Like the RPG-7, the M72 is capable of penetrating a foot of armor, but its effective range is only 170 to 220 meters. Manufactured by Talley Industries in the U.S. and under license in Norway, it not only became a NATO standard but was copied and produced in Czechoslovakia and Russia (as the RPG-18 and RPG-26). Early versions were frequently inaccurate, corrected by an improved sight and a more powerful rocket motor.

The M72-series LAW is a lightweight, self-contained, antiarmor weapon consisting of a rocket packed in a launcher. It is man-portable, may be fired from either shoulder, and is issued as a round of ammunition. It requires little from the user--only a visual inspection and some operator maintenance. The launcher, which consists of two tubes, one inside the other, serves as a watertight packing container for the rocket and houses a percussion-type firing mechanism that activates the rocket.

-Caliber .................. 66 mm
-Length ................... 50.8 cm (20 inches)
-Weight.................... 1.8 kg (2.2 pounds)
-Muzzle Velocity........... 144.8 mps (475 fps)
-Minimum Range (Combat).... 10 meters (33 feet)
-Minimum Arming Range...... 10 meters (33 feet)
-Maximum Range............. 1,000 meters (3,300 feet)

Maximum Effective Ranges
-Stationary Target ...... 200 meters (660 feet)
-Moving Target........... 165 meters (541 feet)
Afbeeldingslocatie: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/23250005.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/23250006.gif

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
Op dinsdag 25 september 2001 12:15 schreef stefijn het volgende:
Zelfs al is ie heel erg sterk, je kunt maar 1x schieten, en je hebt dan nóg de garantie niet dat je raakt. Gelukkig heeft een LAW slecht een effective range van 160 meter op een moving target (en die zulen ze er wel bij opnemen), dus je moet nog redelijk dichtbij komen wil je nog redelijk kunnen schieten. En ALS er dan geschoten wordt, het is maar een raketje, tijd "zat" om weg te rennen :)

T is natuurlijk wel leuk voor het tatisch aspect.

En de LAW is wel degelijk realistisch, het is een Light Antitank Weapon:
[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
dit wapen is niet alleen effectief tegen voertuigen maar werdt in Vietnam ook succesvol tegen kleine bunkers en manschappen gebruikt.

• Stefke
Op dinsdag 25 september 2001 12:27 schreef Kaap het volgende:

[..]

dit wapen is niet alleen effectief tegen voertuigen maar werdt in Vietnam ook succesvol tegen kleine bunkers en manschappen gebruikt.
Vandaar dat ze het nu ook in CZ (en later CS) gaan gebruiken :)

Verwijderd

ja enzogauw ze beginnen met rocket launchers e.d. komen er strax mijnen en emp kanonnen want die bestaan ook echt en spijker granaten of zenuwgas ( kan je met 1 granaat een hele map uitmoorden :) ) nieuwe wapens er bij is ok (de tmp mag er best uit eigenlijk ) een pistool met laserpoint zou wel cool zijn ofzo maar het moet niet te gek worden strax stoppen ze er nog een bfg of een redeemer in :?

Verwijderd

Ik heb heel vaak dat ik primary gun leeg schiet
Pistol pak en met 1-2 schoten die persoon zijn hoofd eraf knal, normaal schoot ik pistol ook leeg (Joah.. ben beetje scheel af en toe ;) ) en dan was het reloade geblaze

Maar het aantal headshots is idd heel erg gestegen

• Stefke
Op dinsdag 25 september 2001 13:55 schreef dreamweaver het volgende:
ja enzogauw ze beginnen met rocket launchers e.d. komen er strax mijnen en emp kanonnen want die bestaan ook echt en spijker granaten of zenuwgas ( kan je met 1 granaat een hele map uitmoorden :) ) nieuwe wapens er bij is ok (de tmp mag er best uit eigenlijk ) een pistool met laserpoint zou wel cool zijn ofzo maar het moet niet te gek worden strax stoppen ze er nog een bfg of een redeemer in :?
Dat doen ze dus niet. Denk je niet dat ze bij CS niet capabel genoeg zijn om een dergelijk wapen perfect in de gameplay te passen? Net zoals ze dat met andere wapens doen? Door de kracht, nauwkeurigheid, handeling of prijs bijvoorbeeld goed in te passen?

Enne, het verschil tussen een one-shot rocketlauncher en een zenuwgasgranaat die in 1x een hele map uitmoordt kun jij nog wel onderscheiden toch? Qua gameplay bedoel ik...
Of het verschil tussen een redeemer (soort van bazooka-fullauto-shotgun) en een one-shot rocketlauncher.

En een gun met lasersight zou best een goeie zijn, zeker op donkere maps zou dat retestoer zijn... Het biedt niet eens een verschrikkelijk groot voordeel, want met je lasertje ziet iedereen je de hoek omkomen.

En ik zal je nog wat vertellen: in CZ en dus ook CS kómt een gasgranaat. Die zal dan niet de hele map uitmoorden, maar bijvoorbeeld effectief zijn in een straal van 10 meter of zo. Een mooie zou dan zijn dat je een gasmasker kunt kopen, en anders je moet maar hopen dat je die niet tegenkomt of dat je snel genoeg wegkomt om het gas te ontwijken. Lijkt me vet spannend met zo'n granaten.

Verwijderd

Ik denk ze er dan beter een M203 granaatwerper in kunnen doen. Een LAW is voornamelijk gemaakt voor bunkers/tanks etc.

Of een m-16 met undersling m-203.

En dan nog traangas granaten erbij.. en klaar is kees

• 7th

7th

Over zenuw gas of traan gas gesproken er komt wel een Chemical grenade in cs-cz:

HomeLAN - What new weapons will players get to use in Condition Zero?

Randy Pitchford - There are eight to 10 new weapons and equipment items including a FAMAS rifle, an M-60 E3 machinegun, a Galil (Israeli assault rifle), a Molotov cocktail, a chemical gas grenade, a LAW rocket (one-shot disposable rocket propelled grenade launcher), a ballistic shield and more. When Gearbox set out to design the weapons, we started with a huge list that was influenced by things like what we wanted to see, what things make sense for each military group to use, what weapons would balance well with CS and which weapons would provide new tactical situations or new angles to classic tactical situations. After some debate, some tests and some hard thinking, we were able to conclude on the weapon selections were now offering.

Info van:
http://www.homelanfed.com/index.php?id=2162

Die tactical shield lijk mij echt vet,dat is zo'n kogel vrije schild zoiets als de ME gebruikt.

Verwijderd

traangas zou wel cool zijn als dan je beeld heel streperig word ofzo :)

en die wapens waren maar voorbeelden hoor verder nix het is alleen zo dat ik juist hoop dat ze die er nooit in gaan doen

en gas met gasmaskers is wel cool vooral met ff aan :) dat worden veel teamkills

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

jammer man, ik dacht dat er al nieuwe wapens in 1.3 zouden zitten, best wel jammer...

maarja, gellukig werken de skins nog wel steeds van 1.1 :P :P

Kan ik mijn flakk cannon (M-429 PARA skin) nog wel steeds gebruiken :P :P :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Stefke
Op dinsdag 25 september 2001 15:33 schreef dreamweaver het volgende:
traangas zou wel cool zijn als dan je beeld heel streperig word ofzo :)

en gas met gasmaskers is wel cool vooral met ff aan :) dat worden veel teamkills
Aaahhhh :9 CZ gecombineerd met CS wordt echt wreed! :D

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 15:27 schreef 7th het volgende:
HomeLAN - What new weapons will players get to use in Condition Zero?

... a LAW rocket (one-shot disposable rocket propelled grenade launcher)...
ehhhh... dit staat HEEL erg vreemd (ik zeg niet dat het niet klopt)

• Jake
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 11:21 schreef 7th het volgende:
Dus je gaat tegen kerst tijd kappen want dan komt CS condition zero uit die ook nieuwe wapens toevoegt aan multi en 1 van de wapens zal een enkel shot law rocket zijn.
ik bedoelde meer dat er van mij geen "super-wapens" inhoeven, wat dat aangaat vind ik een awp 'erg' genoeg (al moet die zeker blijven).
Maar weest gerust als die zo zwak is als een grenade dan is er niks aan de hand vooral als je er bv 5000 piek voor moet dokken.
phew!
;-)
wordt dus eigenlijk net zo slecht als een para op een FF-server :)
Maar ik moet zeggen, dat ik hem liever niet er bij zou hebben, hoewel het nadeel van 1-shot (en dus geen primair wapen meer) ook erg groot is, wordt dus echt een n00b-weapon, of voor extreem goed samenspelen.

• Stefke
Op dinsdag 25 september 2001 17:06 schreef _Zucht_ het volgende:

[..]

ehhhh... dit staat HEEL erg vreemd (ik zeg niet dat het niet klopt)
Hoezo? Met een raketaandrijving (rocketpropelled) wordt een granaat gelanceerd.

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Pagina: 1