✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Foto's zijn geen verplichting, als je geen foto uploadt wordt er een stock foto van het gekoppelde product gebruikt. Wellicht dat je dat opmerkt?
Zelf vind ik het wel handig bij goedkope producten dat ik geen foto hoef te maken, bij dure producten zoals een PS5 Pro zou ik wel zelf foto's maken
Zelf vind ik het wel handig bij goedkope producten dat ik geen foto hoef te maken, bij dure producten zoals een PS5 Pro zou ik wel zelf foto's maken
Wat verwacht je dan precies? Dat mensen die iets op V&A zetten verplicht worden om foto's te maken? Dat is toch niet te controleren? Zo'n foto haal je met gemak van internet, desnoods een AI-sausje om de foto uniek te maken. Ik zou gewoon zeggen dat als je een advertentie niet betrouwbaar vind: Niet doen. Dan is het aan de verkoper om te besluiten of hij dat product wil kunnen verkopen of niet.
Als je er geen fijn gevoel bij hebt, dan zou ik het niet kopen. Als verkoper wil je natuurlijk je product zo aantrekkelijk mogelijk maken. Maar als ik een PS5 voor 900+ euro kwijt kan raken, zonder dat ik de moeite hoef te doen als verkoper om er een foto bij te zetten, dan snap ik wel dat dit soort advertenties zo gemaakt worden.
Ik bedoel meer bij dure producten dat je geen eens even de moeite neemt om een simpele foto te maken van je product (wat geen 2 minuten van je tijd kost) zodat de koper ook ziet wat hij/zij krijgt. En dat je het bij bijv een Playstation 5 pro wel een beetje zou mogen verwachten, want je koopt niet iets van €50.
Maar dat is mijn persoonlijke kijk erop en ik merk aan de hand van de reacties dat jullie er anders over denken, dus dan houdt het vrij snel op
. Was een goed bedoelde actie voor de kopers die een duur product willen kopen.
Maar dat is mijn persoonlijke kijk erop en ik merk aan de hand van de reacties dat jullie er anders over denken, dus dan houdt het vrij snel op
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Voor een duur product zou ik sowieso ophalen en dan ter plekke kijken of het doet wat ik verwacht. Als koper gedacht.
En als verkoper zou ik voor een duur product zelf foto's plaatsen, puur vanuit de gedachte dat dat beter verkoopt.
En als verkoper zou ik voor een duur product zelf foto's plaatsen, puur vanuit de gedachte dat dat beter verkoopt.
The answer is 42.
Ik snap je idee wel, maar wie denk je hier op het forum in V&A feedback te bereiken? De kans dat de betreffende verkopers hier zitten en je topic zien is natuurlijk minimaal. En dat ze daardoor van gedachte veranderen nog minimaler.G_Dragon schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:28:
Ik bedoel meer bij dure producten dat je geen eens even de moeite neemt om een simpele foto te maken van je product (wat geen 2 minuten van je tijd kost) zodat de koper ook ziet wat hij/zij krijgt. En dat je het bij bijv een Playstation 5 pro wel een beetje zou mogen verwachten, want je koopt niet iets van €50.
Maar dat is mijn persoonlijke kijk erop en ik merk aan de hand van de reacties dat jullie er anders over denken, dus dan houdt het vrij snel op. Was een goed bedoelde actie voor de kopers die een duur product willen kopen.
Ik denk kan het idee altijd even posten, was ook puur toeval dat ik er tegenaan liep want ik kreeg de vraag vanuit een maat of ik nog een goede en betrouwbare website wist om een tweedehands Playstation 5 Pro te kopen.XelaRetak schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:30:
[...]
Ik snap je idee wel, maar wie denk je hier op het forum in V&A feedback te bereiken? De kans dat de betreffende verkopers hier zitten en je topic zien is natuurlijk minimaal. En dat ze daardoor van gedachte veranderen nog minimaler.
Ben nog wel heel nieuwsgierig wat de moderators van mijn vraag vinden, want kan me voorstellen dat het geen heel gekke gedachte is vanuit mij.
Pagina: 1