High-end Gaming Laptop voor school & zware games

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• zyn
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 11-09 22:52
Ik zoek een high-end gaming laptop die een flinke spagaat moet maken: brute kracht voor de nieuwste games én een goede accuduur tijdens de les. Omdat ik geen vast budget heb, kijk ik puur naar de beste opties.Wat wil ik ermee doen?Gamen: AAA-titels vloeiend draaien op hoge instellingen. Denk aan Call of Duty: Black Ops 7, de nieuwe Modern Warfare 4 en de pc-versie van GTA 6.School: Dagelijks mee in de rugzak voor lichte taken zoals verslagen typen en browsen.Mijn belangrijkste eisen:Accuduur: Moet bij licht gebruik een schooldag zonder stopcontact volhouden. Ik ga ervan uit dat dit kan door de dGPU volledig uit te schakelen (via Advanced Optimus) en het scherm te dimmen.Toetsenbord: Per-key RGB of minimaal 24-zone RGB-verlichting (die ik in de les uiteraard uitzet).Draagbaarheid: Liever geen loodzware 'desktop-vervanger'. Het moet fatsoenlijk op een schooltafel passen en draagbaar zijn.Mijn vraag aan jullie:Is de combinatie van hardcore gaming en de middelbare school in de praktijk goed te doen qua accuduur en gewicht?

En welke specifieke series raden jullie aan (denk aan ASUS ROG Zephyrus, Lenovo Legion Pro, Razer Blade)?Ik hoor graag jullie advies! Ik wil graag een die ik direct kan vinden en online kopen

Alle reacties

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:18
Wat heb je zelf al gevonden?

Plus je startpost is lastig te lezen zo,het is nogal een lap tekst

Verder niet onbelangrijk ,wat voor bedrag wil je er aan kwijt?

[ Voor 42% gewijzigd door freaky35 op 10-09-2026 09:31 ]

• Lightfeet078
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 11-09 13:30
Lees dit even voor wat jij moet doen voordat je een topic maakt; Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LKA beleid

Zoals Freaky35 zegt, leest voor geen meter zo!