Prijs afwijking tussen v&a en prijsoverzicht nieuw

Pagina: 1
Acties:

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:05
Ik heb net een advertentie geplaatst voor een product. Naast de advertentie staat de nieuwprijs van het product en die prijs is lager als wat de laagste prijs in de pricewatch laat zien.

Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Advertentie: v&a aangeboden: 4 x Shelly 1 Mini Gen4
Pricewatch: uitvoering: Shelly 1 Mini Gen4

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik heb een advertentie geplaatst voor het product.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik zou verwachten dat er naast de advertentie de correcte laagste prijs uit de pricewatch staat.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rM3k3AxpOqVvDu0mBLfUulCuS_0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XsE3FrcUb9Y47d7zGKmWnr15.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GN0ymEFjmYzKkNf3AnZtXmeWIrE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9J0y5YXGQmYeQSbJXmLHhAJa.png?f=fotoalbum_large

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Macbook (26.6.2) en Google Chrome 152.0.7977.83

• Hambjorger
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22:12
De laagste prijs van 16,22 staat wel bij 'Reichelt'. Vind het dan wel bijzonder dat deze niet bovenaan staat. Misschien heeft het te maken met de rating van de webshops?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:10

crisp

Devver

Pixelated

basisprijs versus totaalprijs (met leveringskosten). De prijslisting is gesorteerd op de laatste.

Intentionally left blank

• asaki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:05
Dus de prijs weergave van de totaalprijs in de pricewatch is dus niet consequent met de prijs weergave van het artikel bij een v&a advertentie?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:10

crisp

Devver

Pixelated

asaki schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:18:
Dus de prijs weergave van de totaalprijs in de pricewatch is dus niet consequent met de prijs weergave van het artikel bij een v&a advertentie?
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt...

Intentionally left blank