*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Vraag
Alle reacties
Heb meer het gevoel dat men meer verdient aan de gebruikers data dan aan algemene data. Want ad providers willen mensen precies kunnen volgen en spammen met gerichte ads. En als je dat niet wil betaal maar en nu is het nog semi-ok gevonden dat men daar geld voor vraagt. Hoop dat de EU zegt dat het illegaal is en dat we hier ook vanaf komen want dit is echt de bain of my existence vind info ergens betalen of weggaan. dan ga ik nu weg en tbh ik ga nooit meer naar die sites.418O2 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 12:10:
Algemene advertenties levert helemaal niks op
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Dat levert tegenwoordig niet meer voldoende op om alle kosten van de webserver, achterliggende infra en personeel te dekken.Tusk schreef op woensdag 9 september 2026 @ 12:05:
Ik snap dat websites geld moeten verdienen, maar waarom kan er niet gewoon een gratis versie met algemene advertenties worden aangeboden?
Spel en typfouten voorbehouden
Dat is ook precies de reden dat algemene advertenties voor site houders niet meer voldoende opleverenlordgandalf schreef op woensdag 9 september 2026 @ 15:00:
Heb meer het gevoel dat men meer verdient aan de gebruikers data dan aan algemene data. Want ad providers willen mensen precies kunnen volgen en spammen met gerichte ads.
Spel en typfouten voorbehouden
Pagina: 1