Verkeerde koppeling Aten VM0404HA

Pagina: 1
Acties:

• Sinna
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 12:25

Sinna

Computer(k)nul

Topicstarter
Bij v&a aangeboden: Aten VM0404HA wordt automatisch (volgens de aanbieder) een koppeling geplaatst naar uitvoering: Aten VM0404HA. Dat is echter hetzelfde toestel als uitvoering: Aten VM0404HA. In de specificaties voor de tweede koppeling staat trouwens ook een fout: hostinterface moet 4x HDMI zijn (i.p.v. 1x HDMI).

https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=aten-vm0404ha geeft beide koppelingen terug.

De eerste koppeling meldt dat het toestel verwacht wordt, de tweede geeft prijzen die een stuk lager liggen dan bij de eerste koppeling (wat eerder een schatting lijkt).

Hoe wordt die prijszetting trouwens bepaald?

Bedankt alvast voor de rechtzetting.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Sinna Ik heb je post afgesplitst naar een nieuw topic, Foute prijzen, levertijden of koppelingen is echt alleen bedoeld voor foute prijzen etc van shops :)

Deze producten blijken gewoon hetzelfde te zijn. Er is weliswaar een klein verschil in SKU-code (de fabrikantscode), maar eentje bestaat helemaal niet bij de fabrikant. Tevens had die uberhaupt maar 1 prijs van een shop die ook al bij de andere stond, maar dan met een lagere prijs. Ik heb ze daarom maar samengevoegd en de naam gelijk aangepast: uitvoering: Aten 4x4 4K HDMI Matrix Switch.

• Sinna

Sinna

Computer(k)nul

Topicstarter
@Glaanie: bedankt voor de interventie. Het was de eerste keer dat ik dergelijke melding deed en liet me leiden door het woord koppelingen in 'Foute prijzen, levertijden of koppelingen'.

Mag ik er vriendelijk op wijzen dat er nu geen verwijzing meer staat naar dit toestel op v&a aangeboden: Aten VM0404HA of is het aan de aanbieder om dit bij te sturen?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Sinna schreef op woensdag 9 september 2026 @ 08:10:
@Glaanie: bedankt voor de interventie. Het was de eerste keer dat ik dergelijke melding deed en liet me leiden door het woord koppelingen in 'Foute prijzen, levertijden of koppelingen'.
Dank voor de uitleg, even kijken of de titel duidelijker kan :)
Mag ik er vriendelijk op wijzen dat er nu geen verwijzing meer staat naar dit toestel op v&a aangeboden: Aten VM0404HA of is het aan de aanbieder om dit bij te sturen?
Dat was gek, er was een "Specificaties"-link onder de advertentietekst, deze verschijnt alleen als er een koppeling is met een product in de Pricewatch. Maar aan de rechterkant ("Lees meer over") was'ie verdwenen. Ik heb de advertentie opnieuw opgeslagen zonder wijzigingen en nu staat deze er wel bij. Waarschijnlijk iets geks bij het samenvoegen, waarbij het ID van het door de adverteerder gekoppelde product nu niet meer bestond. Dat ID zou normaal moeten doorverwijzen naar het ID van het samengevoegde product, maar dat ging dus niet helemaal lekker hier. Wat het ook is geweest, het is nu opgelost :)

• Sinna

Sinna

Computer(k)nul

Topicstarter
Top! Bedankt voor de bijsturing.