[Power Automate] Outlook berichten opslaan met datum/tijd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Michel_1970
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15:10
Mijn vraag:
In de Outlook classic is het mogelijk om met macro's te werken en dat heb ik ook staan om berichten op te slaan in OneDrive waarbij de onderwerpregel wordt aangepast met aan het begin de datum en tijdstip van de te ontvangen of verzonden berichten.
In de nieuwe versie van Outlook is het niet meer mogelijk om met macro's te werken.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb al geprobeerd om een "flow" te maken met Power Automate alleen kom ik er met mijn geringe kennis er niet uit.
Mogelijk dat hier op dit forum knappere koppen aanwezig zijn die mij een eind op weg kunnen helpen?
Dus, denk jij, dat is voor mij gesneden koek, laat dit dan even weten.

KIA EV6 Light Edition 58kW

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als je iemand uurtje-factuurtje wilt inhuren dan wil je niet hier zijn maar https://tweakers.net/aanbod/#highlightCat:892

Anders: doe een eigen poging en als je vastloopt kan je concrete code geven en aangeven waar je vastloopt. Dan kunnen we vast meedenken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hier al eens naar gekeken? Beschrijft veel van de zaken die je wilt en legt uit waarom bepaalde keuzes gemaakt worden

Save Emails from Outlook to a File in Power Automate