• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:16

vhal

ಠ_ಠ

Topicstarter
Ok, vond het al vrij bijzonder dat een redelijke recente LG OLED TV mijn LG airco kon zien op het dashboard :+

Strava

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 23:30
vhal schreef op maandag 7 september 2026 @ 16:17:
Ok, vond het al vrij bijzonder dat een redelijke recente LG OLED TV mijn LG airco kon zien op het dashboard :+
Aangezien een van de home buttons Home Hub heet en als primaire functie heeft om vanuit je tv allerleinapparaten in je juis te bedienen verbaasd het mij dan weer helemaal niks.

Of je dat ooot zou gebruiken of willen is een 2e. Dat hij dat doorlopend doet weer iets andrrs, en dat hij het ook als data aan lg en partners doorgeeft is wat nooit zou mogen. Maarja, daar is LG helaas niet de enige in...

• PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:37

PeepPeepPeep

Ik zei het nog!

Mirx_NL schreef op maandag 7 september 2026 @ 16:44:
[...]

Aangezien een van de home buttons Home Hub heet en als primaire functie heeft om vanuit je tv allerleinapparaten in je juis te bedienen verbaasd het mij dan weer helemaal niks.

Of je dat ooot zou gebruiken of willen is een 2e. Dat hij dat doorlopend doet weer iets andrrs, en dat hij het ook als data aan lg en partners doorgeeft is wat nooit zou mogen. Maarja, daar is LG helaas niet de enige in...
Maar even dit: er wordt een hoop paniek en stress hier neergegooid en veroorzaakt over de LG tv. Maar geloof mij maar: die mooie Chinese mobieltjes van jullie en die patserige iPhones vol met die handige apps verzamelen gigaveeeeeeeel meer gegevens en data over jou. En die microfoon erop, zou die alleen bij jouw gesprekjes werken als doorgeefluik naar degene met wie jij bel?