Toon posts:

canon slechte service?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wilde van de week een canon printer kopen bij de kijkshop.
Maar de verkoper raadde me aan echt geen canon te nemen ivm met het feit dat 30/100 printers terug komen en dan oerlang in reparatie zijn en dan soms niet eens gemaakt zijn.

Heeft iemand dezelfde slechte ervaring met de canon service??

Verwijderd

Dit is dus kant en klare onzin.
De kijkshop is een bagger bedrijf die niet met klanten en producten om kunnen gaan en al helemaal geen product kennis hebben.
Het komt natuurlijk wel eens voor dat een serie printers problemen vertoond.

En de reparatie tijden bij canon zijn ook helemaal niet zo lang.

Dus laat je niet om praten door die blije kijkshop :)

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 23:15

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Slechte service :?

De service van Canon is naar mening echt wel goed hoor. Standaard heb je een jaar garantie op je printer en bij aankoop krijg je (als je een goede dealer hebt tenminste) de mogelijkheid om aanvullende garantie te kopen.

Als je een probleem hebt aan de printer en hij moet gerepareerd worden, dan kun je met de helpdesk bellen. Je krijgt dan een reparatienummer en vervolgens kun je de printer kosteloos opsturen. Na ongeveer 10 werkdagen krijg je de printer dan weer thuis gestuurd.

Ik denk eerder dat de service van de Kijkshop bagger is :Y)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 21:07

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Ik gebruik al jaren printers enz van Canon over de sevice niets dan lof.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Verwijderd

aanvulling op Ruud :

Bovendien heeft Canon een 45 dagen fabricage garantie zitten op de Printkop/Inkttankjes. Na mijn weten hebben andere printermerken dit niet en ben je gewoon genaaid als je een foute cartridge hebt.

en bij die aanvullende garantie kan de klant kiezen voor een star of plus pack.

plus: bij de klant komt binnen 3 dagen een monteur langs
star: defect apparaat word binnen 24 uur (niet in het weekend) omgeruild voor een nieuwe.

Veel bedrijven zeuren dat ze dan hun apparaat voor 10 dagen kwijt zullen zijn als het gerepareerd moet worden. Terwijl ze wel zo stom zijn om al hun inkomsten afhankelijk te laten zijn aan het uitdraaien van facturen op hun printer.

Bovendien is 10 dagen heel snel vergeleken met andere reparatie diensten