De rechter arm van ons zonnenscherm hangt te laag. Dit is vooral te merken wanneer het zonnenscherm omhoog gaat. De arm schaaft dan over de rand van de bak waar die uiteindelijk in valt. En als die uit gaat, dan valt ie een paar cm naar beneden. Na inspectie blijkt dat de aansluiting op de zijkant van de bak niet meer in orde is. Zie de foto:
Links is in orde. Aan de rechterkant wijkt het plaatje van de bak af.
:strip_exif()/f/image/OifLaJkzf7dLhzOQq4SHvbbY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik krijg de moer niet vastgedraaid omdat de bout meedraait. En ik krijg de afdekplaat aan de rechterkant er niet af om daarachter de bout tegen te houden.
Ik heb geprobeerd de afdekplaat los te wrikken en los te slaan maar er zit geen beweging in. Er zijn nergens zichtbare schroeven oid om de afdekplaat los te maken. Als ik zoek naar handleidingen dan wordt er gesproken over zichtbare schroeven, maar ik mijn geval dus niet.
Heeft iemand een idee hoe ik die afdekplaat er af kan krijgen?
Links is in orde. Aan de rechterkant wijkt het plaatje van de bak af.
:strip_exif()/f/image/OifLaJkzf7dLhzOQq4SHvbbY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik krijg de moer niet vastgedraaid omdat de bout meedraait. En ik krijg de afdekplaat aan de rechterkant er niet af om daarachter de bout tegen te houden.
Ik heb geprobeerd de afdekplaat los te wrikken en los te slaan maar er zit geen beweging in. Er zijn nergens zichtbare schroeven oid om de afdekplaat los te maken. Als ik zoek naar handleidingen dan wordt er gesproken over zichtbare schroeven, maar ik mijn geval dus niet.
Heeft iemand een idee hoe ik die afdekplaat er af kan krijgen?