LG-smart-tv's lijken gebruikers af te luisteren en…

Pagina: 1
Acties:

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-09 14:06
Artikel: nieuws: LG-smart-tv's lijken gebruikers af te luisteren en netwerken te scannen
Auteur: @EvelineM

Ik heb op zich geen opmerkingen over het artikel zelf maar misschien een idee voor een vervolg. Het eerste wat ik dacht toen ik het artikel las, was "Is Homey geen eigendom van LG". Ik ben normaal niet aan conspiracy theorieën maar nu heb ik er toch ook wel eentje. Een Homey installatie heeft (bijna) per definitie internet toegang en heeft meestal zeer uitgebreide toestemmingen. Ik zie dan Homey de centrale "verzender" worden van data. TV niet op internet? Geen probleem, via bluetooth of andere techniek kan er dan verbonden worden met Homey.

Homey adverteert wel met "privacy-first" maar hoe lang kan zoiets duren, als de eigenaar van het bedrijf deze streken uithaalt met hun klanten.

Zoals gezegd, is iets dat in mij opkwam. Misschien iets om eens te bekijken

2x Marstek Venus E 5.12 v155 - CT003 V122 - BMS 216

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-09 15:18

Frituurman

Mjam!

Sowieso denk ik aan een follow up. Ik vind dit wel dermatige ernstig dat ik benieuwd ben of LG hier op gaat reageren!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh