Waar kan ik het beste nieuwe processor chips verkopen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Airlock NL
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10:39
Mijn vraag
Ik heb een batch Altera Cyclone V (Intel FPGA) ARM Cortex A9 chips (nieuw) welke ik zou willen verkopen. Wie heeft er een idee waar ik deze het beste kan aanbieden? of heeft er iemand sowieso interesse. Dan hoor ik dit graag.

Relevante software en hardware die ik gebruik
nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de chips reeds op Ebay en Tweakers neergezet.

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:38

nelizmastr

Goed wies kapot

De gebruikelijke kanalen zoals ebay, v&a en marktplaats en dan vooral kijken of er interesse is ja.

Als het echt Arm A9 is dan verwacht ik er weinig van, gezien dat al bijna 20j oude techniek is.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX9070XT - V750 Gold - Kubuntu 26.04LTS

• Airlock NL
Op mouser staan deze chips te koop voor 286 euro per stuk. Dit zijn nieuwe chips die vorig jaar bij ons zijn afgeleverd.

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Die zijn nagenoeg onverkoopbaar, behalve in een chip crisis. Als je designs maakt met dit soort dingen erin ga je geen risico lopen met chips van een onbekende om wat geld te besparen. eBay lijkt de beste optie, anders een parts broker, zolang je kunt bewijzen wat de bron is. Verwacht geen prijs die in de buurt komt van wat je ervoor betaald hebt.

• Airlock NL
Die illusie had ik ook niet. Maar goed het is ook zonde om er niks mee te doen en zomaar af te schrijven.