kun je Outlook gebruiken zonder Office?

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views

Vraag

• Marbi
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 06-09 11:11
Mijn vraag
..is het mogelijk om Outlook te installeren/gebruiken zonder Office te installeren in Windows 11?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Johan.S
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-09 19:22
Dit?

1 - Open de Microsoft Store in Windows 11.
2 - Zoek naar Outlook.
3 - Installeer Nieuwe Outlook.
4 - Meld je aan met je e-mailaccount.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat ja. Of als de klassieke Outlook wordt bedoeld: ik meen dat die sinds 2019 (?) niet meer los wordt verkocht. Zoek even in de Pricewatch c.q. winkels of het nog los te koop is. Of als je al een licentie voor de volledige hebt, kijk of je bij installeren de rest kunt uitvinken. Al zou ik dan suggereren te proberen te wennen aan de "nieuwe Outlook" of liever is als Thunderbird. Microsoft is toch al druk bezig met uitfaseren van de klassieke Outlook.

Maar goed. Je vraag gaat niet over Windows zelf maar losse software. En pas dan veel beter in Client software algemeen dan hier. Ik ga achter sluiten in plaats van verplaatsen, als je meer meedenken wil hebben: check de tips van @Johan.S en mij en open desgewenst een nieuw topic in CSA met dan de ingevulde '...' zodat we effectiever kunnen mee-denken :) Dat wil je sowieso altijd doen bij elke vraag.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.