Nissan Leaf 2015 economisch total-loss

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

• MzKzM73
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:36
Hoop dat dit berichtje hier mag, in V&A is niet echt een aparte categorie waar dit thuis hoort en ik wil het grote Nissan Leaf topic niet onderspammen.

Helaas is mijn Leaf na een aanrijding rechtsvoor economisch afgeschreven (chassis dermate vervormd). Wel jammer want de accu was nog best OK (>75% SoH) dus die ga ik nu als thuisaccu inzetten (via battery emulator).
De rest van de auto word gedemonteerd. Misschien nog interresant voor mensen met een eerste generatie (of eigenlijk de facelift daarvan) Leaf. Het betreft een Tekna uitvoering van 2015 in de kleurcode KAD (gun grey metallic volgens mij) dus een hoop opties die niet op de Visia en Acenta uitvoeringen aanwezig waren (lederen verwarmde stoelen/achterbank/stuur, 360 camera's, spoiler met zonnepaneeltje, 6,6kW on-board charger, Bose geluidssysteem met 7 speakers, 17" velgen, ect).
Komende week wil ik de accu eronderuit halen, tot die tijd kan ik voor geinterreseerden nog foto's maken van werkende electrische onderdelen.

Wat is er niet (meer):
-Tractieaccu en HV kabel
-Rechter koplamp en bovendeel
-Rechter spatbord & wielkuip
-Voorbumper

Dus zoek je wat om je eigen leaf te repareren of te upgraden, laat het even weten. Ik kan onmogelijk prijzen voor alle onderdelen neerzetten maar daar komen we vast wel uit!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:59

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dit hoort toch echt niet hier. Vraag en aanbod overig kan

Dit topic is gesloten.