ik heb vanmiddag een iPaq H3630 pocketpc gekocht heel mooi ding maar toen ik thuis kwam dacht ik ff de seriele cradle te installeren maar wanneer ik ActiveSync installeer blijft die steeds maar weer zeggen dat mijn com1 en com2 available zijn maar naar de volgende stap gaat ie niet dus ik dacht ff van WinMe naar Win2k te gaan maar daar zelfde verhaal toen op laptop gedaan en weer zelfde probleem. Vervolgens dezelfde handelingen gedaan met de gedownloade versie 3.5 van ActiveSync. Zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
Hmmm... vreemd.
Neem anders ff contact me me op via ICQ (9458245) of MSN (w.neyndorff@xs4all.nl). Dan lopen we ff door de stappen heen.
Groeten.
Neem anders ff contact me me op via ICQ (9458245) of MSN (w.neyndorff@xs4all.nl). Dan lopen we ff door de stappen heen.
Groeten.
Heb je op je iPaq zelf wel de seriele poort wel als verbinding ingesteld?
Als ie nog op USB staat werkt het niet
Als ie nog op USB staat werkt het niet
Verwijderd
Op m'n werk ondersteun ik oa. IPAQ's op NT. Ik gebruik ook Activesync 3.5. Als ik Activesync installeer, moet ik eerst een tooltje draaien dat de COM-port activeert (setcomport). Dit is waarschijnlijk alleen nodig onder NT. Maar dit zou je eventueel nog kunnen proberen.Op zaterdag 22 september 2001 05:38 schreef Amon-Ra het volgende:
ik heb vanmiddag een iPaq H3630 pocketpc gekocht heel mooi ding maar toen ik thuis kwam dacht ik ff de seriele cradle te installeren maar wanneer ik ActiveSync installeer blijft die steeds maar weer zeggen dat mijn com1 en com2 available zijn maar naar de volgende stap gaat ie niet dus ik dacht ff van WinMe naar Win2k te gaan maar daar zelfde verhaal toen op laptop gedaan en weer zelfde probleem. Vervolgens dezelfde handelingen gedaan met de gedownloade versie 3.5 van ActiveSync. Zie ik iets over het hoofd?
Als ik dan geen verbetering zie, schakel ik bij Connection Settings, de verbinding via COM-port uit (eerste vinkje). Daarna schakel ik 'm weer aan en meestal pakt ie 'm dan.
Succes!
Dat is een bekende bug. Zie een van de berichtjes hier op t.net van deze week. daar staat het antwoord in.
[topic=312889/1/254]
[topic=312889/1/254]
Verwijderd
Ik heb hetzelfe probleem
. Heb ook dat tooltje geinstald van Compaq.com maar nog steeds niks. Heb allebei de com poorten al geprobeerd maar hij vind me IPAQ niet hij blijft na de installlatie van active sync gewoon zoeken naar de IPAQ. Maar hij vind niks op geen 1 van de 2 com poorten. Had eerste active sync 3.1 nieuwe versie gedownload 3.6 maar dat helpt niets. De com poorten werken met andere apparaten wel gewoon goed.
Iemand enige idee waar dit aan kan liggen.
Ik heb win XP
Iemand enige idee waar dit aan kan liggen.
Ik heb win XP
Verwijderd
Daar is GoT niet voor.....Verwijderd schreef op 22 September 2001 @ 10:32:
Hmmm... vreemd.
Groeten.
Hmm.. tooltjeVerwijderd schreef op 23 November 2001 @ 14:46:
[...]
Op m'n werk ondersteun ik oa. IPAQ's op NT. Ik gebruik ook Activesync 3.5. Als ik Activesync installeer, moet ik eerst een tooltje draaien dat de COM-port activeert (setcomport). Dit is waarschijnlijk alleen nodig onder NT. Maar dit zou je eventueel nog kunnen proberen.
[...]
Ik ondersteun ook ook iPAQs onder NT, en heb echt weinig problemen. Soms wil ie niet synchroniseren, maar dan doe je em es uit en dan aan. Dat lost het meestal wel op.
Het nadeel is dat de gebruikers steeds meer willen, extra toetsenbord bijvoorbeeld. Die doen nogal irri als je synchroniseert via com poort, dan moet je em eerst uitschakelen etc.
waarom niet
Type verbinding @ Ipaq wel goed, (dus com) verder probeer de software zoals bovenstaand
suc6
Pagina: 1