iPhone: eigen betaalmethode kiezen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Marcel a
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 19:46
Dag,

Er doet zich een irritant probleem voor: mijn dochter is 18 en ik zie ook dat ze als volwassen in ons gezin staat (op mijn iPhone). Ze wil een eigen betaalmethode kiezen, maar dat gaat niet. In het scherm 'betalen en verzenden' an ze helemaal niets. Er ontbreken allerlei opties en de knop bewerk is licht grijs en functioneert niet.

Het gaat om een iPhone 13 met het laatste ios.

Kan iemand helpen?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:28
Hoe is ze ingericht in de Family instellingen? Zitten er beperkingen op haar account dat ze kind is qua rechten?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:41

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Heb je delen van aankopen aan staan?
https://support.apple.com/nl-nl/108107

Wise enough to play the fool

• Marcel a
Volgens mij heb ik die beperkingen er allemaal afgehaald. En delen van aankopen staat nog aan.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
Marcel a schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:52:
Volgens mij heb ik die beperkingen er allemaal afgehaald. En delen van aankopen staat nog aan.
Volgens mij maakt delen van aankopen het familiehoofd en zijn voorkeurs betaalwijze de default.

• Marcel a
Als het goed is kan je naast de gedeelde betaalmethode ook een eigen kiezen. Mijn partner kan dat wel. Mijn dochter kan niets.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:28
Marcel a schreef op zondag 6 september 2026 @ 17:54:
Als het goed is kan je naast de gedeelde betaalmethode ook een eigen kiezen. Mijn partner kan dat wel. Mijn dochter kan niets.
Probeer haar eens helemaal uit de groep halen? Laat dan betaal methode toevoegen, en voeg haar vervolgens weer toe in de groep?

• Marcel a
Dat was ik sowieso van plan. Ze is nu even een al haar foto’s op een Mac aan het zetten.
Pagina: 1