I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Vraag
Alle reacties
Waarom members only 
Hoe dan ook, de basis zou containers kunnen zijn, dan beveilig je in ieder geval het doorhoppen.
Hoe dan ook, de basis zou containers kunnen zijn, dan beveilig je in ieder geval het doorhoppen.
Omdat niet iedereen hoeft te weten welke zaken ik zelf host en daarmee een aanname te kunnen doen welke poorten wel/niet open staan mocht iemand mijn IP hebbenDukeBox schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 22:24:
Waarom members only
Je bedoeld in docker containers? Zo ja, ik heb alles in docker containers draaien. Of container manager heet het tegenwoordig binnen DSM.
Tenzij je alles op een andere poort draait of alles via NAT/Forwarding een andere kant opstuurt, is dat een publiek gegeven. Simpele portscan en iedereen weet wat je hebt draaien.miicker schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 22:29:
[...]
Omdat niet iedereen hoeft te weten welke zaken ik zelf host en daarmee een aanname te kunnen doen welke poorten wel/niet open staan mocht iemand mijn IP hebben![]()
Je bedoeld in docker containers? Zo ja, ik heb alles in docker containers draaien. Of container manager heet het tegenwoordig binnen DSM.
Ik zou graag meer op je echte probleem willen reageren: Persoonlijk heb ik een stelregel om werk en privé gescheiden te houden, dus waarom gebruik je Vaultwarden prive en zakelijk?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Je werkgever timmert je laptop dicht (vast met goede redenen), maar staat het wel toe dat je een privé-oplossing gebruikt als wachtwoordmanager
Spel en typfouten voorbehouden
Bedankt voor de terechte feedback. Eigenlijk niet heel erg bij stilgestaan.
Voor nu besloten om voor mijn werk over te stappen de wachtwoordmanager die door mijn werk wordt verstrekt.
Maar mijn huidige vraag blijft wel geldig, aangezien ik Bitwarden wel ook wil kunnen openen vanaf mijn werk laptop, maar dan om mijn wachtwoorden te kunnen kopiëren van privé zaken waar ik wil inloggen (denk aan Tweakers). Ik gebruik voor al mijn accounts sterke wachtwoorden (16-26 karakters) en heb echt geen zin om dat over te moeten gaat typen.
Voor nu besloten om voor mijn werk over te stappen de wachtwoordmanager die door mijn werk wordt verstrekt.
Maar mijn huidige vraag blijft wel geldig, aangezien ik Bitwarden wel ook wil kunnen openen vanaf mijn werk laptop, maar dan om mijn wachtwoorden te kunnen kopiëren van privé zaken waar ik wil inloggen (denk aan Tweakers). Ik gebruik voor al mijn accounts sterke wachtwoorden (16-26 karakters) en heb echt geen zin om dat over te moeten gaat typen.
Pagina: 1