Suggestie nieuwe categorie: Interne kabels

Pagina: 1
Acties:

• fevenhuis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 02:37
Om het Vraag en Aanbod wat duidelijker te maken lijkt mij het een goed idee om de volgende categorie toe te voegen: Interne Computerkabels

Ik weet niet of er veel kabels worden aangeboden, maar deze onderscheiding tussen kabels maakt het wellicht wat logischer.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

fevenhuis schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 00:48:
Om het Vraag en Aanbod wat duidelijker te maken lijkt mij het een goed idee om de volgende categorie toe te voegen: Interne Computerkabels

Ik weet niet of er veel kabels worden aangeboden, maar deze onderscheiding tussen kabels maakt het wellicht wat logischer.
V&A leunt kwa categorisering op de Pricewatch, vandaar dat je topic nu hiernaartoe is verplaatst :)

Mbt de categorie Kabels hebben we vorig jaar al de Netwerkkabels afgesplitst. De bedoeling was om dit ook voor USB, HDMI (DP) te doen, maar dat bleek zeker in het geval van USB niet zo simpel als gedacht. Ook vanwege andere prioriteiten, is dat even in de ijskast beland. Ik hoop dit volgend jaar weer op te kunnen pakken.

Wat betreft de interne kabels zijn er uberhaupt geen plannen, maar wellicht dat dit veranderd als we klaar zijn met het afsplitsen van USB/HDMI/DP en we dan beter kunnen zien wat er 'over' is. Ik zet deze in mijn ToDo om het niet te vergeten, maar ik durf niet te zeggen of we hier wat mee gaan doen. Zeker niet op korte termijn, omdat we eerst de andere kabels gedaan willen hebben.