Is deze website betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views

Vraag

• tijsvb
  • Registratie: September 2026
  • Laatst online: 03-09 21:16
Ik vond deze website maar zie deze veder nergens, is hij betrouwbaar of niet?

Moet deze site als ik betrouwbaar is niet worden toegevoegd aan de pricewatch?

Ik heb al op trustpiolt gekeken moor vond niks veder op internet ook niet.

https://cvcgaming.com/pro...yLnAkbe_VeA4aAvwSEALw_wcB

[ Voor 33% gewijzigd door tijsvb op 03-09-2026 18:45 ]

Beste antwoord (via tijsvb op 03-09-2026 21:16)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Betaalprovider waar je zaken mee doet zit in Singapore blijkbaar. Domein staat geregistreerd via een privacy proxy. Hoofdadres is een BV in Amsterdam die louche cursussen verkoopt en het magazijn is van een transportbedrijf in Harlingen.

Deze shop stinkt.

Edit: je moet geld overmaken naar een rekening bij Finom bank die geregistreerd staat op IVC Services, waarvan ik alleen singapore kon vinden... kijkje in kvk naar IVC services levert een eenmanszaak uit Rotterdam: Kabelwerk, dienstverlening voor de tuin- en akkerbouw alsmede schoonmaakdiensten.

[ Voor 36% gewijzigd door _JGC_ op 03-09-2026 19:01 ]

Alle reacties

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

Een compleet onbekende shop die 30% lagere prijzen heeft dan alle andere winkels? Dat moet natuurlijk wel betrouwbaar zijn! Gewoon bestellen!
/S
Edit:
Op de site staan nog wat vermeldingen van 7 figures https://nl.trustpilot.com/review/7figures.nl

Blijkbaar is het scammen van goedgelovige 'ondernemers die het willen maken' niet meer lucratief genoeg en is ie nu maar begonnen met een fake webshop om goedgelovige gamers op te lichten..

[ Voor 50% gewijzigd door Cheezus op 03-09-2026 18:42 ]

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48

Matis

Rubber Rocket

Geen iDeal / WERO ondersteuning zegt eigenlijk al wel genoeg.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • Beste antwoord

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Betaalprovider waar je zaken mee doet zit in Singapore blijkbaar. Domein staat geregistreerd via een privacy proxy. Hoofdadres is een BV in Amsterdam die louche cursussen verkoopt en het magazijn is van een transportbedrijf in Harlingen.

Deze shop stinkt.

Edit: je moet geld overmaken naar een rekening bij Finom bank die geregistreerd staat op IVC Services, waarvan ik alleen singapore kon vinden... kijkje in kvk naar IVC services levert een eenmanszaak uit Rotterdam: Kabelwerk, dienstverlening voor de tuin- en akkerbouw alsmede schoonmaakdiensten.

[ Voor 36% gewijzigd door _JGC_ op 03-09-2026 19:01 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Dropshipper, Lifecoach, Pechhulp, Computerboer. Dhr. Zaandam kan alles. :)

Mocht het sarcasme niet zijn opgevallen; dit zaakje stinkt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit is eigenlijk niet de plek voor dit soort vragen en aangezien de vraag inmiddels beantwoord is. Doe ik op het topic een slotje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.