Ik heb sinds kort de mediabox van Odido en ik had bij de installatie door de monteur aan hem willen vragen of ik een CI+ module van Odido kon gebruiken in mijn satbox, een VU+ Duo 4K SE. Ik heb mijn abonnement bij CanalDigital opgezegd, maar wil nog wel de vrije zenders kunnen blijven zien en horen.
De monteur vertelde dat hij geen verstand had van satelliet televisie en ging aan de slag met de mediabox installatie.
Ik heb altijd veel opnames van films, series, etc., gemaakt en zie nu pas dat voor opnemen € 5 extra per maand betaald moet worden, had ik niet eerder gezien.
Mijn vragen:
1. Werkt de CI+ module van Odido goed op mijn satbox?
2. Zo ja, kan ik dan opnemen met de interne schijf van de satbox, of met een extra drive (zoals voorheen) en rekent Odido dan ook € 5 per maand?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Mediabox van Odido, satelliet-ontvanger Vu+ Duo 4K SE
De monteur vertelde dat hij geen verstand had van satelliet televisie en ging aan de slag met de mediabox installatie.
Ik heb altijd veel opnames van films, series, etc., gemaakt en zie nu pas dat voor opnemen € 5 extra per maand betaald moet worden, had ik niet eerder gezien.
Mijn vragen:
1. Werkt de CI+ module van Odido goed op mijn satbox?
2. Zo ja, kan ik dan opnemen met de interne schijf van de satbox, of met een extra drive (zoals voorheen) en rekent Odido dan ook € 5 per maand?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Mediabox van Odido, satelliet-ontvanger Vu+ Duo 4K SE