Mijn vraag
Hallo allemaal,
Ik als nitwit als het gaat om cv installaties en dergelgelijke wil graag Tado x in gebruik gaan nemen.
Heb de thermostaat al op de ketel aangesloten, Intergas.
Ik heb bijna alle radiatoren reeds voorzien van een thermostaat knop van Tado.
Ik begreep dat je er 1 moest laten zitten met een open en dicht knop voordat ke een bypass hebt?
Ik zit me echt af te vragen wat ik moet gaan doen.
Wij hebben voor zover ik kan zien geen bypass.
Waar moet dat dan komen? Bij de ketel of voor de verdeler van de vloerverwarming?
En ik lees ook Tado oplossingen voor de vloerverwarming door een Tado knop te plaatsen ipv een zone klep?
Waar plaats ik dat dan precies ?
Zie fotos en hartelijk dank alvast voor jullie hulp.
Ps: ik ga de installatie niet zelf uitvoeren maar ben gewoon wel nieuwschierig hoe dit dan moet. Nooit te oud om te leren.
:strip_exif()/f/image/XNCd1zEJWyRPwoXKahdwlVJN.jpg?f=fotoalbum_large)
Hallo allemaal,
Ik als nitwit als het gaat om cv installaties en dergelgelijke wil graag Tado x in gebruik gaan nemen.
Heb de thermostaat al op de ketel aangesloten, Intergas.
Ik heb bijna alle radiatoren reeds voorzien van een thermostaat knop van Tado.
Ik begreep dat je er 1 moest laten zitten met een open en dicht knop voordat ke een bypass hebt?
Ik zit me echt af te vragen wat ik moet gaan doen.
Wij hebben voor zover ik kan zien geen bypass.
Waar moet dat dan komen? Bij de ketel of voor de verdeler van de vloerverwarming?
En ik lees ook Tado oplossingen voor de vloerverwarming door een Tado knop te plaatsen ipv een zone klep?
Waar plaats ik dat dan precies ?
Zie fotos en hartelijk dank alvast voor jullie hulp.
Ps: ik ga de installatie niet zelf uitvoeren maar ben gewoon wel nieuwschierig hoe dit dan moet. Nooit te oud om te leren.
:strip_exif()/f/image/XNCd1zEJWyRPwoXKahdwlVJN.jpg?f=fotoalbum_large)