Plaatjes verminkt

Pagina: 1
Acties:

• Gum
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Hoi,

In sommige versies van IE5 worden sommige plaatjes, van de intranet pagina die ik maak voor mijn werk, verminkt. De helft van het plaatje (gif) staat dan een aantal centimeters naar boven of naar beneden. Bij een ander plaatje (jpg) verdwijnt gewoon de helft. Als je het plaatje selecteerd dan wordt hij wel goed weergegeven. Opslaan in een ander formaat heeft geen zin.

Bij mij thuis werkt alles perfekt, maar op mijn werk heb ik dus bovenstaande problemen met een andere IE5 versie.

Ik begrijp dat het makkelijker zou zijn om antwoord te geven als je de source even kon bekijken, maar ik hoop dat dit bij een van jullie een bekend probleem is.

Alvast bedankt...!!

Grtz,

Gum

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

toc liever de code of een nog uitgebreidere beschrijving :)

Don't mind Rick

• Underscore
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
Zit je op 't werk achter een vuurmuur?

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Ik heb met dit fenomeen ook al regelmatig te maken gehad bij diverse klanten die de site in een andere IE5 versie bekeken.
Plaatjes die half zichtbaar waren of bij het klikken of selecteren van delen van de pagina dat plaatjes veranderde in een zwart vlak.

Ik heb de code al zo vaak nagelopen en telkens kon ik geen hiaten vinden,dus mijns inziens volledig toewijsbaar aan een mindere/buggy IE5 versie...

www.jurgroessen.nl

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Volgens mij is dat een bekende bug; heeft iets te maken met driver van videokaart en IE ofzo. Ik heb er op m'n werk ook regelmatig last van maar thuis nooit. Kan je dus niks aan doen; clientside probleem.

Verwijderd

Ik heb wel eens te maken gehad met dit probleem bij een zeer ingewikkelde tabellen structuur. Ik heb dit wat vereenvoudigt en had daarmee het probleem opgelost.
Bij het scrollen ed verdween steeds de helft van de plaatjes / achtergronden ed en ook bij het laden van de site.
Pagina: 1