Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
https://tweakers.net/Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
- Ga naar de frontpage, scroll naar de poll en vul hem in.
- Gebruik nu een ander device, ga naar de frontpage, scroll naar de poll en, vul hem weer in.
- Profit (?)
Let op, als je naar de pagina van de poll zelf gaat (bijv. https://tweakers.net/poll/4506/ga-jij-straks-gta-vi-spelen.html) krijg je netjes de resultaten op elk device. Maar op de front-page mag je hem opnieuw invullen. Maar van wat ik begrijp (gezien de tekst "Stemmen op deze poll kan via de frontpage index") is dat altijd het geval, los van of je hem al ingevuld hebt of niet.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat als ik bijv. op mobiel de poll invul, ik op desktop dat niet nogmaals kan doen maar meteen de lijst met resultaten zie (zoals wanneer je gestemd hebt. Aka, hang de "heb je deze poll ingevuld" status aan een account ipv aan een device (wat nu het geval lijkt). Naast dat je zo de nummers kan manipuleren (tot welk doel weet ik niet, hooguit internet gelijk faken?) kun je ook niet direct de huidige statistieken van de poll zien (wat wel jammer is soms).Gezien het aan device hangt, kan ik me indenken dat dit in browser storage ergens wordt opgeslagen. Heb niet getest of een andere browser op dezelfde device je ook meermaals laat testen, of of dat het verwijderen van browserdata dat doet. Maar ik kan me indenken dat dit ook problemen geeft en ik zou verwachten dat dat dus ook niet werkt.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
Om te testen heb ik 2x gestemd. Hoewel het voor de percentages niet meer uitmaakt, voel je vrij 1 stem voor "Nee, deze game spreekt mij niet aan" te verwijderen. Aan de andere kant, kan momenteel iedereen dus stiekem meermaals stemmenToen ik enkel op mobiel had gestemd:
Nadat ik nogmaals heb gestemd (de teller is 1 omhoog):
:strip_exif()/f/image/8YfK2Pr1MvdfiJDEKwhRU5Hx.png?f=user_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
- Google Pixel 10 Pro Fold met GrapheneOS en de WebLibre browser.- Laptop met Arch Linux en LibreWolf als browser.
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.