Het grote Hyundai Kona Electric model 2024 ev topic

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• pol2710
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14:13
er is al een topic over de Hyundai Kona electric maar die is a) erg groot en b) de huidige nieuwe modellen verschillen nogal met de voorgaande modellen. Dus ik dacht er goed aan te doen een scheiding aan te brengen. Bij erg veel bezwaren trek ik deze weer in

• pol2710
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14:13
laat ikzelf maar beginnen:

Heb dus de Kona electric 2025 N-Line (niet de business uitvoering)

Pluspunten:

- rijdt prima

- groter dan de oudere Kona

- efficient in de KW's

- echt alles aan boord

Minpunten:

- wat een piepdoos (volumeknop indrukken en piep dat je de snelheid overschrijdt staat uit, tussen de lijnen houden idem maar dan bijhorende knop op stuur ingedrukt houden totdat die oranje wordt, koffie symbool piept bij mij al na een kwartier op de weg zitten, kan niet uigeschakeld worden. Idem dat rode oog. Paar seconden even een niet kijken en er volgt een piep)

- adaptive cruise control is geweldig maar die automatische rijstrookverandering vind ik niet zo fijn. Kan die ergens uitgeschakeld worden?

- automatische klep achter: als je met de sleutel achter de auto staat dan dient hij open te gaan. In de wasstraat als je aan het boenen bent gaat ie open, sta je met 2 kratten bier in je hand...no piep en no open. Dus heel willekeurig

- dodehoek. Is wel érg ruim gemeten. Ik ben de vrachtauto allang voorbij en wil weer terug invoegen. Piep!

Maar dit zijn kleine dingen die waarschijnlijk in komende updates aan de beurt komen behalve dan die moeten conform de europese regelgeving. Het is verder een uitstekende auto vol met opties. Het design is persoonlijk, vele discussies op vele fora: van lelijk tot gewaagd tot heel erg mooi