Dyson-tandenborstel met ingebouwde camera kost 479 euro

Pagina: 1
Acties:

• MuizUnattended
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01-09 21:32
Artikel: nieuws: Dyson-tandenborstel met ingebouwde camera kost 479 euro
Auteur: @AverageNLAls de tandenborstel een ruimte opmerkt, schiet hij binnen 0,1 seconde een straaltje mondwater tussen die ruimte. Dat moet dienen als een soort flosfunctie, alleen dan moet vloeistof in plaats van een draadje. Is het niet MET ipv MOET? Excuses als ik het verkeerd lees.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Reageert niet op AI berichten - VW ID.7 | 5670 Wp - 14x405 33° op zuid | Twente

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-09 15:28
Tandplak laat zich niet verwijderen met een waterstraal, net zo min als hardnekkige stickers zich van een raam laten verwijderen door een hogedrukspuit. Flossen doe je met flosdraad.

Philips kwam jaren geleden al met een Sonicare tandenborstel die met een app samenwerkte. Je kreeg hiermee poetsgedrag en adviezen. Het kan aan mij liggen maar hier hoor je weinig tot niks meer van.

Dyson lijkt met de geflopte Contrarotaror dubbel trommel wasmachine, de Zone koptelefoon met luchtzuivering, de Hushjet persoonlijke ventilator en nu de Camerajet tandenborstel, goed in dure producten verzinnen waarop volgens mij niemand zit te wachten.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-09 19:25

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Theo74 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 14:02:
Tandplak laat zich niet verwijderen met een waterstraal, net zo min als hardnekkige stickers zich van een raam laten verwijderen door een hogedrukspuit. Flossen doe je met flosdraad.
Volgens de gemiddelde tandarts, sluit het een het ander nooit uit. Borstel, flosdraad, sommige mouthwash, etc. Het vult elkaar aan als werking (en voor sommigen als placebo).

Maar, ik denk dat Dyson dat bedoelt: als je regelmatig poetst en dus weinig tot geen opbouw van tandplak hebt, kan het waterstraaltje aanvullend een "holte" even doorspoelen en helpt dat bij/naast het poetsen en flossen apart.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof