"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik kwam hier om hetzelfde te posten, bestaat dit topic al :D. Ik lees van "Game Previews" alleen de voorlopige conclusie, ik heb geen interesse in de details. Dit is de eerste keer dat die totáál niet over de game gaat, dat ben ik niet gewend.
Een kettingzaag is geen cirkelzaag (en v.v.). Kettingzaag lijkt juist?Daarbij is de kenmerkende kettingzaag een favorietje. In deze demo moesten we het vooralsnog stellen met de Mark 1 Lancer. Die heeft een bajonet in plaats van de cirkelzaag die onderdeel is van de Mark 2 Lancer.
corset schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 08:09:
Artikel: review: Gears of War: E-Day - Terug naar het begin van de oorlog
Auteur: @Tweakjur
Is er een reden dat er in de voorlopige conclusie exact 1 zinnetje over de game staat en de rest gaat over de bibberende game developers vanwege GTA VI? Volgens mij is een conclusie daar niet voor gemaakt.
Ik verwacht zelf wat te lezen over de game, de mening erover etc. Maar dit staat er totaal niet bij. Alleen maar "Ja maar GTA VI !"
De voorlopige conclusie is aangevuld.TV_NERD schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 08:30:
Ik kwam hier om hetzelfde te posten, bestaat dit topic al :D. Ik lees van "Game Previews" alleen de voorlopige conclusie, ik heb geen interesse in de details. Dit is de eerste keer dat die totáál niet over de game gaat, dat ben ik niet gewend.
Bedankt voor de feedback. Misschien maar overwegen die pagina voortaan inderdaad leeg te laten, als mensen dan misschien wel de rest van de tekst gaan lezen... daar zit best wat tijd en liefde in namelijk.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Wat een vreemde reactie.. Die lees ik namelijk wel. Alleen als je niet over de game kan praten in de conclusie en maar met vage "die ene grote game" kan komen.. Mja, dan komt daar commentaar op.Tweakjur schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 13:41:
[...]
[...]
De voorlopige conclusie is aangevuld.
Bedankt voor de feedback. Misschien maar overwegen die pagina voortaan inderdaad leeg te laten, als mensen dan misschien wel de rest van de tekst gaan lezen... daar zit best wat tijd en liefde in namelijk.![]()
Je kan ook zien "shit dit had ik anders kunnen doen" ipv "het is gewijzigd maar laten we nog wel even zeiken"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het was een grapje, getuige de emoticons. Je had helemaal gelijk met je opmerking hoor, er had meer over Gears zelf op die pagina moeten staan, en dat heb ik dus aangepast.
Het was overigens geen reactie op jouw post, maar op een van de reacties eronder, waarin iemand aangaf dat hij alleen de Voorlopige Conclusie leest, niet de main tekst
Het was overigens geen reactie op jouw post, maar op een van de reacties eronder, waarin iemand aangaf dat hij alleen de Voorlopige Conclusie leest, niet de main tekst
[ Voor 90% gewijzigd door Tweakjur op 01-09-2026 14:51 ]
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Pagina: 1