Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik heb op dit moment een 6900XT Toxic Extreme Edition. Is het waard om deze om te wisselen voor een Sapphire 9070XT Nitro+? Ik ben benieuwd of het verschil in performance merkbaar gaat zijn, of FSR4 een daadwerkelijk echt goede toevoeging is en daarbij in gedachten proberen te houden dat deze kaart ook al wat jaren op zich heeft zitten en alleen maar minder waard wordt.
Wat is je budget?
Budget is niet vastgesteld. Ik wil graag zoveel mogelijk verrekenen met een eventuele verkoop van mijn huidige kaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD en Sapphire, AMD omdat ik primair op Linux zit en weinig problemen heb met AMD kaarten in Linux, en Sapphire omdat ik hun kwaliteit vaak net even beter vindt t.o. andere merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb op dit moment een volgend systeem:
Ik zoek een?
Ik heb op dit moment een 6900XT Toxic Extreme Edition. Is het waard om deze om te wisselen voor een Sapphire 9070XT Nitro+? Ik ben benieuwd of het verschil in performance merkbaar gaat zijn, of FSR4 een daadwerkelijk echt goede toevoeging is en daarbij in gedachten proberen te houden dat deze kaart ook al wat jaren op zich heeft zitten en alleen maar minder waard wordt.
Wat is je budget?
Budget is niet vastgesteld. Ik wil graag zoveel mogelijk verrekenen met een eventuele verkoop van mijn huidige kaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD en Sapphire, AMD omdat ik primair op Linux zit en weinig problemen heb met AMD kaarten in Linux, en Sapphire omdat ik hun kwaliteit vaak net even beter vindt t.o. andere merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb op dit moment een volgend systeem:
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 673,51 | € 673,51 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire TOXIC AMD Radeon RX 6900 XT Extreme Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 83,93 | € 83,93 |
| 1 | Monitors | Dell S2721HGF Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Toetsenborden | Steelseries 6Gv2 (Qwerty) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Muizen | Logitech G502 Hero Zwart | € 34,90 | € 34,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 399,95 | € 399,95 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne ssd's | Samsung 850 EVO 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne ssd's | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 409,25 | € 409,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.601,54 | ||
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig