Toon posts:

Naar mijn mening onterechte topic close

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Topic: [topic=234366/1/60]

Beste mede Tweakers
Vandaag 22 sept opende ik een Topic in W&G met de vraag heeft iemand misschien voor mij een onderwerp waar veel animo voor is om een site te maken.. het 'onderwerp'
Dus dat kan zijn. vroeger was het chatten

Verder vraag ik niets mijn topic wordt gesloten met als rede:
[qoute]
Sorry, maar je zult echt zelf creatief moeten wezen in het verzinnen van een onderwerp. Tis niet de bedoeling dat W&Gers energie steken in conceptjes voor anderen
[/qoute]

Ik vraag toch alleen op een onderwerp niet om een concept?
En dan wordt mijn topic gesloten dit topic is naar mijn mening onterecht gesloten.

Hoogachtend,
Jonathan Bay

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:01

The Legend

*Plop*

Niet geheel onterecht vind ik, dit is net zo'n topic als "Wat moet ik vragen voor mijn verjaardag". Zulke dingen moet je toch zelf bedenken, zoek rond en doe zelf ideeen op :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 22 september 2001 01:42 schreef The Legend het volgende:
Niet geheel onterecht vind ik, dit is net zo'n topic als "Wat moet ik vragen voor mijn verjaardag". Zulke dingen moet je toch zelf bedenken, zoek rond en doe zelf ideeen op :)
Daar is zo een topic toch voor denk je dat ik zo een topic zomaar open? ik heb allang zelf proberen een leuk onderwerp te verzinnen het wil alleen niet...
Daarom dacht ik misschien kan iemand mij helpen met een 'onderwerp' te bedenken.. Advies..
Geen concept misschien zoiets als wat vroeger in was chatten. Een forum is er toch voor om advies aan iemand te vragen wat zou een leuk onderwerp kunnen zijn? en daarover te communiceren? of heb ik dat mis...
Mag je alleen met vragen komen zoals: Hoe moet dit, Hoe moet dat.. niet voor advies.. voor een onderwerp das het enige wat ik vraag.

Dit topic werd ook niet gesloten:
[topic=222117/1/60]

Hoogachtend,
Jonathan Bay

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Op zaterdag 22 september 2001 01:12 schreef GODZILLA2001 het volgende:
Hoogachtend,
Jonathan Bay
FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
:P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:01

The Legend

*Plop*

Op zaterdag 22 september 2001 08:18 schreef Traag het volgende:

[..]

FAQ:
[..]

:P
-1 Overbodig :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 22 september 2001 01:52 schreef GODZILLA2001 het volgende:
Daar is zo een topic toch voor denk je dat ik zo een topic zomaar open? ik heb allang zelf proberen een leuk onderwerp te verzinnen het wil alleen niet...
Ik vind je topic ook een beetje overkomen als "ik weet niks te verzinnen dus doen jullie dat maar voor mij".

(bedoel ik niet onvriendelijk hoor, maar zo komt het afstandelijk bekeken over.)

Dat komt wellicht omdat er het een en ander aan motivatie ontbreekt, je rept met geen woord over onderwerpen die je zelf afgewezen hebt en waarom je die niet zou doen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hij is gewoon dicht... accepteer het of krijg ook nog eens een waarschuwing aan je broek.

(Er staat nergens in de faq dat het hier van hoog niveau is toch?)

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 16:37 schreef Attilla het volgende:
Hij is gewoon dicht... accepteer het of krijg ook nog eens een waarschuwing aan je broek.
Euh... ja?
Nee hoor, je kunt gewoon uitleg vragen bij een gesloten topic. Dat is wel vrij vanzelfsprekend, een moderator maakt ook wel eens een foutje en als je de uitleg bij het sluiten niet begrijpt of het er niet mee eens bent kun je gewoon extra uitleg vragen.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zaterdag 22 september 2001 16:45 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Euh... ja?
Nee hoor, je kunt gewoon uitleg vragen bij een gesloten topic. Dat is wel vrij vanzelfsprekend, een moderator maakt ook wel eens een foutje en als je de uitleg bij het sluiten niet begrijpt of het er niet mee eens bent kun je gewoon extra uitleg vragen.
De ervaring leert dat je inderdaad kan vragen. Nee heb je. En ja kan je krijgen.

Ken jij de IRC channel ops attitude? Komt die je enigszins bekent voor? Okay dan... heb ook een fijne dag.

Ik adviseer hem snel de faq te gaan lezen of de zoekfunctie te gebruiken of het gewoon te vergeten. MAG IK?
Pagina: 1