Toon posts:

Kan een Alpha Pal 6035MFC overnemen. Goeie kooler?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ervaring mee? Geluid en koeling? :?

Verwijderd

Een heatsink maakt geen geluid :)

Verwijderd

Welke fan zit erbij, want een heatsink maakt idd geen geluid B-)

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

leuk ding hoor, ik heb hem sinds een week of 5..als je wil overklokken is het ruim voldoende.... hij koelt zeer goed..
duron 800@1008@1.85V idle 39 stressed 45 (met 3 casefans)
8-)

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 01:11 schreef Sebazzz het volgende:
Iemand ervaring mee? Geluid en koeling? :?
Ik heb hem op mijn Gef3 zitten met een Y.S. fan en hij houd de Gef3 op ongeveer 30c , dus ja dit is een goeie koeler .
Het geluid met deze fan hoort niet veel te zijn,maar ik hoor hem goed.(niet zo erg als een MC370 met delta HP)

• Flexe_Gozer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05-2024

Flexe_Gozer

Allez Flex??

Op zaterdag 22 september 2001 01:38 schreef a.p.versteeg het volgende:

[..]

Ik heb hem op mijn Gef3 zitten met een Y.S. fan en hij houd de Gef3 op ongeveer 30c , dus ja dit is een goeie koeler .
Het geluid met deze fan hoort niet veel te zijn,maar ik hoor hem goed.(niet zo erg als een MC370 met delta HP)
Op je geforce3 :? hangt ie dan aan je agpkaart? dalijk hangt je agpkaart een beetje gevaarlijk schuin.........

AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space

Verwijderd

Nee ,dit gaat zonder probs goed.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb PAL6035 met Delta 'screamer' HP fan... koelt ontzettend goed, en als je 'm met een baybus op 7 Volt laat draaien koelt ie nog steeds goed en is ie bijna net zo stil als een normale cooler...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik heb hem als silent version bij gistron vandaan: daar zit een Ys-tech fan op van 20cfm, 28dba dus die is erg stil
hij houd mijn dondervogel van 1,2ghz op 55 graden stressed <= dit is dan wel in een Aopen hx45 zonder extra casefans en zonder een goede luchtstroom.

ik vind het dus wel een goede koeler :)
ik ga hem binnenkort modden met die swiftkill adapter zodat ik er een 37,7cfm, 29dba Ys-tech 80mm fan op kan zetten :) en dan ook nog dezelde soort fan gebruiken om wat airflow te maken in mijn kleine kastje...
(ik hou van stilte, ik ga dan ook dezelfde fan in mijn voeding zetten want die maakt een klote herie :( )

Verwijderd

ik heb hem als silent version bij gistron vandaan: daar zit een Ys-tech fan op van 20cfm, 28dba dus die is erg stil
Ik moet zeggen dat ik 28dB nou niet bepaald stil vind. Je kan beter die YS Tech fans wegdoen en switchen over naar Papst. Ze hebben de stilste fans van de hele wereld B-)

Vergelijking (20 CFM):
- YS Tech = 28dB
- Papst = 12dB

Verwijderd

Op zaterdag 22 september 2001 16:45 schreef Nebuchadnezzar het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik 28dB nou niet bepaald stil vind. Je kan beter die YS Tech fans wegdoen en switchen over naar Papst. Ze hebben de stilste fans van de hele wereld B-)

Vergelijking (20 CFM):
- YS Tech = 28dB
- Papst = 12dB
Neem dan een panaflo... en die papst van 12db heeft geloof ik maar een cfm van 18...

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
voor het geld is het stil genoeg :)
ik vind alles onder de 30dba stil genoeg. dan hoor ik me PC een beetje maar niet storend. ik vind die panaflo en papst koelers iets te duur..

Verwijderd

Neem dan een panaflo... en die papst van 12db heeft geloof ik maar een cfm van 18...
Nee hoor, heb de technische specificaties van die Papst fan erbij gehaald, er staat 19,4 CFM. Ik heb het gewoon stiekem afgerond naar boven B-)
Pagina: 1