GPS Mouse op laptop of PPC

Pagina: 1
Acties:

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Topicstarter
Heeft iemand al ervaring met deze hardware?

Een korte prijzen jacht levert een prijs van ongeveer 400 - 600 gulden op. Dat vindt ik nogal wat in vergelijking met een normale GPS ontvanger met beeldscherm, die ook vaak een seriele aansluitmogelijkheid heeft.

Heeft iemand ervaring met een GPS mouse in combinatie met bijvoorbeeld Route66 op de laptop? Of op de PocketPC met andere software? Ik heb wel gesearched maar dat levert alleen oude links op.

Wellicht zijn er geinteresseerden om gezamenlijk GPS mouse achtige apparaten in te kopen??

• klaaz
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Topicstarter
Ik ben wel een beetje een roepende in de ruimte maar niemand hoort me schijnbaar ;)

kijk eens op pharos voor een idee van wat ik bedoel.

Verwijderd

Ik heb een USB gps ontvanger, besteld op
http://www.gpsw.co.uk/acatalog/GPS_Categories___PC_Laptop_Navigation_Systems___55.html , bevalt goed, alleen werkt hij (NOG) niet onder XP. Dat werd dus even 98 erbij plaatsen. Levertijd twee dagen, netjes per courier bezorgd.
Als kaart heb ik er ROUTE 66 Route Europe (detailniveau hoofdwegen) en ROUTE 66 Route BeNeLux (detailniveau alle straten) bij.

• winand
  • Laatst online: 30-06 18:12
Op donderdag 07 februari 2002 14:39 schreef ximodo het volgende:
Ik heb een USB gps ontvanger, besteld op
http://www.gpsw.co.uk/acatalog/GPS_Categories___PC_Laptop_Navigation_Systems___55.html , bevalt goed, alleen werkt hij (NOG) niet onder XP. Dat werd dus even 98 erbij plaatsen. Levertijd twee dagen, netjes per courier bezorgd.
Als kaart heb ik er ROUTE 66 Route Europe (detailniveau hoofdwegen) en ROUTE 66 Route BeNeLux (detailniveau alle straten) bij.
Nou, onderaan die pagina zie ik een link naar de XP driver, veel plezier :)

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Op donderdag 18 april 2002 16:20 schreef winand het volgende:

[..]

Nou, onderaan die pagina zie ik een link naar de XP driver, veel plezier :)
Misschien ben ik blind maar ik zie geen link naar drivers :?

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.